Η μυθολογική αφήγηση ιστοριών από τους ανθρώπους που σώθηκαν από την παγκόσμιας έκτασης καταστροφή, που μέσα σε μία ημέρα αφάνισε την Ατλάντια Ήπειρο ή Ατλαντίδα και την Αιγηίδα (1), φαίνεται ότι διαστράφηκαν και έλαβαν τη μορφή μύθων.
Οι διασωθέντες από την φοβερή αυτή καταστροφή, δεν γνώριζαν τίποτα ή είχαν από τους παππούδες τους ακούσει κάποια στοιχεία για την προκατακλυσμιαία υπερτεχνολογία που υπήρχε στον πλανήτη και αυτούς που την χρησιμοποιούσαν. Τους θεούς. Όμως το θεούς το έγραφαν με μικρά γράμματα. Σε αντίθεση με το Θεός, το οποίο ο Σωκράτης, έγραφε με το πρώτο γράμμα κεφαλαίο (2).
Αναλογίζομαι γιατί άραγε μία τεράστια πνευματική οντότητα, ως ο Σωκράτης (3), διακρίνει τον ΕΝΑ και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΘΕΟ, το ΜΗ ΟΝ δηλαδή, από το ΟΝ, τα δημιουργήματά του και τα όντα γενικότερα, όπως ήταν οι θεοί της Ελληνικής μυθολογίας ή Νεφελήμ ή Εγρήγοροι (4) ή Γοργόνια κλπ , κατ άλλους.
Γιατί άραγε οι πρωτοχριστιανοί, όλους αυτούς τους φερόμενους ως θεούς τους ονόμαζαν ΕΙΔΩΛΑ; Γιατί όμως να μην προέρχεται από το ΕΙ + ΔΟΛΟ (ς) ; Δηλαδή από την κλίση του ρήματος ΕΙΜΙ , ΕΙ , ΕΣΤΙ , δηλαδή είμαι , είσαι, είναι. Που μεταφράζεται απλά στο ΕΙ ΔΟΛΟ αυτό , δηλαδή, που ενέχει το δόλο, το ψεύτικο. Που είναι διαφορετικό από αυτό που εμφανίζεται Όχι ανθρώπινο όν, αλλά όχι και θεός.
Τι είναι τελικά η μυθολογία ; Eίναι απλά παραμύθια ; Και τι σημαίνει παρά τον μύθο ; Δήλα δη το λήμμα παραμύθια ; Αλλά για να διαπιστώσει κανείς το τελευταίο, πρέπει να γνωρίζει την έννοια του λήμματος μύθος. Εδώ όμως είναι όντως ΜΥΘΟΣ. Και όμως δεν γνωρίζουμε (5) Τα διάφορα λεξικά αναφέρουν ότι πρόκειται για αβέβαιη έννοια .. Μη γνωστής ρίζας. Ίσως είναι αφήγηση, ίσως όμως και ψέμα ίσως και παραποιημένη ιστορία Έτσι, για να συντηρείται ΚΑΤΙ Γιατί ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΞΑΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑ-ΛΕΚΤΟ (4). Όλοι αυτοί οι ΄θεοί που προαναφέραμε.
Και γιατί η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ να μην είναι μεταγενέστερη, μετακατακλυσμιαία, παράφραση της έννοιας ή λέξης : ΜΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ; Δήλα δη ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΘΕΩΝ, αλλά κάποιων άλλων Που παριστάνουν τους θεούς για να κυβερνούν τους ανθρώπους. Μία προσεκτική μελέτη του βιβλίου του ΕΝΩΧ. Η έννοια της ενοχής άραγε είναι τυχαία με αυτά που έπραξαν οι φερόμενοι ως θεοί, Εγρήγοροι ή Ελοχίμ κατ άλλους (4) στα εξιστορούμενα σε αυτό το βιβλίο ;
Είναι όμως έτσι ; ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ; Αποφάσισα να μελετήσω κάποιους τέτοιους μικρούς , αρχικά, μύθους.
Παρακάτω παραθέτω ένα μικρό κείμενο από την Ελληνική μυθολογία, το οποίο αναφέρεται στην περίπτωση της γένεσης των 7 αδελφών, τις οποίες απέκτησε ο τιτάνας ’τλας, από την σύζυγο του Πλειόνη. Όπως θα διαπιστώσουμε, φαίνεται ότι αυτή η μικρή μυθολογική αφήγηση, υποκρύπτει ασύλληπτες μεν για την μετά τον κατακλυσμό εποχή, αλλά κατανοητές σήμερα πληροφορίες. Φαίνεται ότι αναφέρεται σε ένα τρομερό οπλικό σύστημα των Ατλάντων. Ίσως κάτι σαν αυτό που καταβύθισε την Αιγηίδα, στη θέση της οποίας σήμερα υπάρχει το Αιγαίο πέλαγος (6).
Ίδιες φυσικά πληροφορίες θα αντλήσουμε και από την Ελληνική Μυθολογία στην περίπτωση των Ολυμπίων θεών. Αυτοί που συνήθως κατασκεύαζαν τα όπλα των Ολυμπίων ήταν οι Κύκλωπες. Τι υποκρύπτει όμως η λέξη Κύκλωπες ;
ΚΥΚΛΩΠΕΣ = ΚΥΚΛΙΚΕΣ ΟΠΕΣ = πιθανότατα, χωροχρονικές δίνες που εκτόπιζαν το ΠΝΕΥΜΑ (ουσία πνεύματος και ουσία ψυχής) του όντος (τιτάνες, γίγαντες, Κένταυροι κλπ ) σε άλλη διάσταση TO ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΟΤΕ ?
Αντίστοιχη περίπτωση υπάρχει με το ανθρώπινο σώμα Όταν γίνεται το λεγόμενο αστρικό ταξίδι (7), δηλαδή με χρήση κάποιας τεχνικής κάποιος καταφέρνει να αποδεσμεύσει την ψυχή του από το αριστερό τμήμα του εγκεφάλου του (ΕΝ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ = αυτό που ευρίσκεται στο εσωτερικό της κεφαλής )
Το παραπάνω ενισχύεται και από την ΙΔΙΟΤΗΤΑ των ΚΥΚΛ(ικών) - ΟΠΩΝ που ήταν μονόφθαλμοι δηλαδή αν ήταν κάποιο οπλικό σύστημα, φαίνεται ότι λειτουργούσε μόνο προς τη μία πλευρά, δηλαδή έδιωχνε την ψυχή σε άλλη διάσταση αλλά ή δεν μπορούσε να την επαναφέρει πίσω ή δεν μπορούσε να διώξει και το υπόλοιπο σώμα του το οποίο παρέμενε στην υλική διάσταση Η δήλωση (όνομα αν θέλετε) ΑΣΤΕΡΩΠΗ , πρόδηλα μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι αυτό το όν είχε την ικανότητα να δημιουργεί ΟΠΕΣ ΣΤΑ ΑΣΤΡΑ, δηλαδή να δημιουργεί χωροχρονικές δίνες και να στέλνει όντα σε άλλα άστρα
Μήπως τελικά η ιστορία της επιστροφής των Ανδρομέδιων , Ατλάντιων όντων έχει να κάνει με αυτό ακριβώς το σύστημα ή γεγονός ?
Σε πρόσφατη σχετικά βιβλιογραφία (2) εικάζεται (όχι άστοχα ίσως ) ότι ο πόλεμος Ατλάντων Ελλήνων, ήταν συμπαντικός πόλεμος και όχι απλά γήινος
Ποσειδών και Πλούτων ήταν μαζί με το ΔΙΑ αδέλφια. Φαίνεται ότι οι ’τλαντες αν και προστατευόμενοι του Ποσειδώνα ΒΡΗΚΑΝ ΑΛΛΟΥΣ ΘΕΟΥΣ και έγιναν ασεβείς Κάτι παρόμοιο συμβαίνει αργότερα, μετά τον κατακλυσμό έξω από τα τείχη της Θήβας όπου κάποιος έλλην τρώει τα μυαλά άλλου συνέλληνα Τελετή σατανική, πανάρχαια και γνωστή.. Να γιατί ο Μ. Αλέξανδρος (8) (ΑΛΕΞ = ΒΟΗΘΩ , ΑΛΕΞ ΑΝΔΡΟΣ = ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ, ΤΟ ΝΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ..) καταστρέφει τελείως τη Θήβα
Ας θυμηθούμε τα περίφημα ύδατα της ΣΤΥΓΟΣ (ΥΔΑ ΤΑ => ΕΙΔΑ ΤΑ στο ακουστικό ή κραδασμικό επίπεδο Ελληνικής διαλέκτου (9 )). Η ΣΤΥΓΑ ( ΣΤΗ ΓΑ , δηλαδή μέσα ή κάπου στην επιφάνεια της γης ) κατά τη διαμάχη μεταξύ Κρονίου Διός και λοιπών Κρονίων Τιτάνων (10), πολέμησε με το μέρος του Δια ! Και μάλλον αυτή κατάπιε την Ατλαντίδα
AΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΝΟΣ ΑΠΛΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ (ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ)
Ο ’τλαντας ήταν γιος του Τιτάνα Ιαπετού. Απόκτησε από τη σύζυγό του την Πλειόνη επτά κόρες που ήταν αδέλφια, τις Πλειάδες : Ταϋγέτη, Ηλέκτρα, Αλκυόνη, Αστερόπη, Κελαινώ, Μαία και Μερόπη.
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ (ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΛΗΜΜΑΤΩΝ (5) ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΣΥΝ - ΘΕΤΙΚΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ)
Ο ’τλαντας (ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΝΑ ΑΠΟΤΟΛΜΗΣΗ ,ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ (Α+ΤΛΑΩ = ΑΤΛΑΣ) , Ο ΠΑΡΑΒΑΙΝΩΝ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥ,
Ο ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ) ήταν γιος (ΥΙΟΣ = ΕΙΟΣ = ΕΙ ΟΣ = ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ) του Τιτάνα (ΤΙ ΤΑΝ = ΤΙ (Η)ΤΑΝ ?) Ιαπετού (= ΟΙΑ ΠΕΤΟΥ(Ν) = ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΤΟΥΝ = ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΟΝΤΑ Η ΜΗΧΑΝΕΣ ?).
Απόκτησε από τη σύζυγό (ΣΥΝ + ΖΕΥΞΗ = ΣΥΖΕΥΞΗ = Η ΖΕΥΞΙΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ) του την Πλειόνη (ΠΛΕΙΟΝ Η = ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ = ΥΠΗΡΧΕ ΣΕ ΑΦΘΟΝΙΑ ) επτά κόρες (ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ), που ήταν αδέλφια (Α+ΔΕΛΦΟΣ = Α+ ΠΟΝΗΡΟΣ = ΟΧΙ ΠΟΝΗΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ = Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΧΩΡΙΣΤΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΚΟ, ΑΛΛΑ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ?) τις Πλειάδες (ΠΛΕΙ (Ν) + ΑΔΕΣ = ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ + ΑΔΕΤΕΣ = ΜΕ ΧΑΛΑΡΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ) : Ταϋγέτη, Ηλέκτρα, Αλκυόνη, Αστερόπη, Κελαινώ, Μαία και Μερόπη.
Ας δούμε όμως τι υπο - κρύπτεται πίσω από τα ονόματα των 7 ΤΙΤΑΝΙΔΩΝ ΚΟΡΩΝ.
Ταϋγέτη ( = ΤΑ ΗΓΕΤΗ = ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΟΝ ΣΑΝ ΗΓΕΤΗ, ΣΑΝ ΧΕΙΡΙΣΤΗ, ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ , ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕ )
Ηλέκτρα (ΤΟ ΕΚΤΡΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΗ = ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΗΛΙΟΣ ? )
Αλκυόνη ( = ΑΛΚΗ ΟΝ Η = ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΖΩΝΤΑΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ ΑΛΚΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΟ ΓΙΑ ΑΜΥΝΑ, ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ ΚΛΠ )
Αστερόπη ( = ΟΠΗ ΣΤΑ ΑΣΤΡΑ = ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥΣ)
Κελαινώ (ΚΕΛ = ΒΟΗ , ΗΧΗΡΟΣ + ΑΙΝΩ = ΥΜΝΩ, ΔΟΞΑΖΩ, ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΣ => ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΥΜΝΕΙ ΜΕ ΒΟΗ ή ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ Η ΒΟΗ ΗΤΑΝ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ, ΑΡΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΗ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ)
Μαία (= Η ΤΡΟΦΟΣ , ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΥΛΑΖΕΙ , ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΚΑΤΙ.. ΑΛΛΑ ΜΑΙΑ+ΑΝΔΡΟΣ = ΔΑΙΑΔΑΛΩΔΕΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΔΡΑΣ = ΝΟΥΣ , ΤΟΤΕ Ο ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΑΛΩΔΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ ΣΤΗΝ ΚΤΙΣΗ . ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΘΕ ΕΠΙΓΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΗΛΑΔΗ .. ΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΕΓΟΥΝ Ο ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕ ΤΗ ΛΑΒΗ ΠΟΥ ΝΙΚΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ ΘΕΟΥΣ , ΤΟΤΕ ΟΙ ΘΕΟΙ ΑΥΤΟΙ ΗΣΑΝ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΣΥΝΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΑΣΤΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ ΕΔΙΔΑΣΚΕΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΑ ΕΛΕΥΣΙΝΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΔΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΟΠΤΕΣ = Η ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΥΣΑ, Ο ΕΠΙΤΑΧΥΝΤΗΣ )
Μερόπη (ΜΕΡ => ΜΕΡ-ΔΩ = ΚΟΒΩ , ΜΕΡ-ΓΩ = ΑΠΟΣΤΕΡΩ = ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΚΟΒΕ Η ΑΠΟΣΤΕΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΗ ΟΠΗ ..)
Υπόψη εδώ ότι οι Πλειάδες, μετά το θάνατό τους, σχημάτισαν στον ουρανό τον αστερισμό των Πλειάδων, (ΠΛΕΙΑΔΕΣ = ΠΛΟΙΑ ΔΕΣ = ΔΕΣ ΤΑ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΛΕΕΙ !!!) γνωστό σαν Πούλια (ΠΟΥ ΛΕΙΑ , έγιναν ) .
Ας προσπαθήσουμε τώρα να συμπτύξουμε τα παραπάνω σε ένα κείμενο :
Ο ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ (Ο ΑΤΛΑΣ ) ΣΥΝΕΔΕΟΤΑΝ ΜΕ ΑΥΤΗ (ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ?
Ας δούμε όμως τι υπο - κρύπτεται πίσω από τα ονόματα των 7 ΤΙΤΑΝΙΔΩΝ ΚΟΡΩΝ.
Ταϋγέτη ( = ΤΑ ΗΓΕΤΗ = ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΟΝ ΣΑΝ ΗΓΕΤΗ, ΣΑΝ ΧΕΙΡΙΣΤΗ, ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ , ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕ )
Ηλέκτρα (ΤΟ ΕΚΤΡΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΗ = ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΗΛΙΟΣ ? )
Αλκυόνη ( = ΑΛΚΗ ΟΝ Η = ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΖΩΝΤΑΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ ΑΛΚΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΟ ΓΙΑ ΑΜΥΝΑ, ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ ΚΛΠ )
Αστερόπη ( = ΟΠΗ ΣΤΑ ΑΣΤΡΑ = ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥΣ)
Κελαινώ (ΚΕΛ = ΒΟΗ , ΗΧΗΡΟΣ + ΑΙΝΩ = ΥΜΝΩ, ΔΟΞΑΖΩ, ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΣ => ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΥΜΝΕΙ ΜΕ ΒΟΗ ή ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ Η ΒΟΗ ΗΤΑΝ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ, ΑΡΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΗ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ)
Μαία (= Η ΤΡΟΦΟΣ , ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΥΛΑΖΕΙ , ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΚΑΤΙ.. ΑΛΛΑ ΜΑΙΑ+ΑΝΔΡΟΣ = ΔΑΙΑΔΑΛΩΔΕΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΔΡΑΣ = ΝΟΥΣ , ΤΟΤΕ Ο ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΑΛΩΔΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ ΣΤΗΝ ΚΤΙΣΗ . ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΘΕ ΕΠΙΓΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΗΛΑΔΗ .. ΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΕΓΟΥΝ Ο ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕ ΤΗ ΛΑΒΗ ΠΟΥ ΝΙΚΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ ΘΕΟΥΣ , ΤΟΤΕ ΟΙ ΘΕΟΙ ΑΥΤΟΙ ΗΣΑΝ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΣΥΝΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΑΣΤΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ ΕΔΙΔΑΣΚΕΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΑ ΕΛΕΥΣΙΝΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΔΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΟΠΤΕΣ = Η ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΥΣΑ, Ο ΕΠΙΤΑΧΥΝΤΗΣ )
Μερόπη (ΜΕΡ => ΜΕΡ-ΔΩ = ΚΟΒΩ , ΜΕΡ-ΓΩ = ΑΠΟΣΤΕΡΩ = ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΚΟΒΕ Η ΑΠΟΣΤΕΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΗ ΟΠΗ ..)
Υπόψη εδώ ότι οι Πλειάδες, μετά το θάνατό τους, σχημάτισαν στον ουρανό τον αστερισμό των Πλειάδων, (ΠΛΕΙΑΔΕΣ = ΠΛΟΙΑ ΔΕΣ = ΔΕΣ ΤΑ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΛΕΕΙ !!!) γνωστό σαν Πούλια (ΠΟΥ ΛΕΙΑ , έγιναν ) .
Ας προσπαθήσουμε τώρα να συμπτύξουμε τα παραπάνω σε ένα κείμενο :
Ο ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ (Ο ΑΤΛΑΣ ) ΣΥΝΕΔΕΟΤΑΝ ΜΕ ΑΥΤΗ (ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ?
ΜΗΧΑΝΗ ?
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ? = ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΡΕΥΣΤΑ) ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΣΕ ΑΦΘΟΝΙΑ (ΠΛΕΙΟΝ+Η), ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ 7 ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΚΟΡΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ) ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΔΡΟΥΣΑΝ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΚΙΝΔΥΝΕΣ (Α-ΔΕΛΦΕΣ) ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΧΑΛΑΡΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ (Πλειάδες).
Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΤΟΥΣ (Ταϋγέτη) ΑΜΥΝΕΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΧΑΙΤΙΖΕ (Αλκυόνη), ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥΣ (Αστερόπη) ΜΕ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ ΒΟΗ(Κελαινώ) ΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΦΩΣ (Ηλέκτρα), ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ (Μαία) ΚΑΙ ΚΟΒΟΝΤΑΣ ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΗΘΕΛΕ - ΤΗ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΗ ΟΠΗ (Μερόπη). ΤΑ ΠΛΕΟΥΜΕΝΑ ΣΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΡΕΥΣΤΟ ΟΝΤΑ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ) ΕΓΙΝΑΝ ΛΕΙΑ ΤΟΥ (Πούλια) ΑΤΛΑΝΤΑ.
Για να φθάσουμε στο τελικό αποκωδικοποιημένο κείμενο :
Ο ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ (11) (ΑΤΛΑΣ) ΣΥΝΕΔΕΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΦΘΟΝΕΣ (12), ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ 7 ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ (13) ΠΟΥ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΗΣΑΝ ΑΚΙΝΔΥΝΕΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΧΑΛΑΡΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.
ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ, ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΜΥΝΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΧΑΙΤΙΖΕΙ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΑΣΜΑ (ΣΥΝΔΕΣΗ) ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥΣ. (14)
ΤΟ ΕΛΕΓΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΕ ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΗΘΕΛΕ.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΣΥΝΟΔΕΥΟΤΑΝ ΑΠΟ ΒΟΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΦΩΣ. (15)
ΤΕΛΙΚΑ (TA ΘΥΜΑΤΑ TOY) ΕΠΛΕΥΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΡΟΗ, ΓΕΝΟΜΕΝΑ ΛΕΙΑ ΤΟΥ (ΑΤΛΑΝΤΑ) (16)
Από την παραπάνω αποκρυπτογράφηση φαίνεται ότι ο ’τλας διέθετε κάποια υπερτεχνολογία ή όπλο, όπως θα το χαρακτηρίζαμε εμείς σήμερα, με την οποία είχε τη δυνατότητα να αλλάζει διαστάσεις. Δημιουργώντας τρύπες στο χωροχρονικό ασυνεχές, εκτόπιζε εκεί όποιο όν ήθελε Και αν αυτό σήμερα ακούγεται περίεργο, έχει συμβεί στο πρόσφατο παρελθόν. Το πείραμα της Φιλαδέλφειας το 1944 στις ΗΠΑ, αυτό ακριβώς το στόχο είχε και μερικώς τον πέτυχε. Από το πολεμικό σκάφος Ελντριτζ του πολεμικού ναυτικού των ΗΠΑ, ενεργοποιήθηκαν 4 κάθετα μαγνητικά πεδία, δημιουργώντας συστρεφόμενες μαγνητικές δίνες, οι οποίες μετατόπισαν το πλοίο και τους ανθρώπους πάνω σε αυτό, μεταφέροντάς τους χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά. Η υπερτεχνολογία λοιπόν αυτή επαναλειτούργησε στη χώρα των νεοατλάντων, την ηγέτιδα δύναμη της μετά από λίγες δεκαετίες φερόμενης ως Νοτιοατλαντικής Ένωσης (ΝΑΤΟ) και σήμερα ως απλά Ατλαντικής Ένωσης.
Πολλά έτη μετά το περίφημο γεγονός που έμεινε στην ιστορία με το όνομα πείραμα της Φιλαδέλφειας, δόθηκαν οι σημειώσεις του Νίκολα Τέσλα σε κάποιο ιδιαίτερης ευφυΐας αξιωματικό των ΗΠΑ, ονόματι Τόμας Μπήρντεν. Αυτός ο αναλυτής συστημάτων και εμπειρογνώμονας της τεχνολογίας Τέσλα, Συνταγματάρχης του αμερικανικού στρατού, μελέτησε προσεκτικά τη θεωρία του Τέσλα και δημιούργησε τη θεωρία του βαθμωτού ηλεκτρομαγνητισμού. Μία θεωρία - επέκταση του κλασσικού, διανυσματικού ηλεκτρομαγνητισμού του Ηeavisida, έτσι ώστε να περιλαμβάνει και τα «κρυμμένα» ή «εσωτερικά κανάλια», την «παγιδευμένη» εσωτερική ηλεκτρομαγνητική ενέργεια του κενού (βαθμωτή ενέργεια), τις απορριφθείσες δηλαδή απ' αυτόν βαθμωτές ποσότητες ή δυναμικά των αρχικών τετραδονικών εξισώσεων του Μαχwell.
Η θεωρία του Μπήρντεν αναφέρεται στα φωτόνια, με κύριο χαρακτηριστικό ότι υπάρχει ζεύγος κύματος-αντικύματος. Τα φωτόνια στο κύμα κινούνται προς μια κατεύθυνση, ενώ τα αντιφωτόνια του συζυγούς του αντικύματος κινούνται προς μια αντίθετη κατεύθυνση. Τα φωτόνια του κύματος και τα αντιφωτόνια του αντικύματος συνδέονται και αποσυνδέονται συνεχώς μεταξύ τους. Όταν συνδέονται, σχηματίζουν «οκτάρια», σαν τα στάσιμα κύματα, καθώς το αντικύμα περιελίσσεται γύρω από το κύμα. Με αυτό τον τρόπο ένα φωτόνιο μπορεί να είναι «χωρικά παγιδευμένο» σε ένα σύστημα γκραβιτονίου (του φορέα της βαρυτικής δύναμης), αλλά να συνεχίζει εντούτοις να κινείται εφαπτομενικά με την ταχύτητα του φωτός. Αυτό θυμίζει και με παραπέμπει βέβαια στο ΑΡΧΑΙΟ όχι ΕΛΛΗΝΙΚΟ IΔΕΟΣΥΜΒΟΛΟ του ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ. Κάποιοι, βέβαια γνωρίζουν ότι ο Μαίανδρος ήταν το όπλο που νικούσε τους Ολύμπιους θεούς, πράγμα που δείχνει ότι το είχαν οι αντίπαλοί τους Κρόνιοι ’τλαντες και συμφωνεί με την παραπάνω εκτεθείσα θεώρηση. Ο Μπήρντεν έγραψε ότι μπορεί να μετατρέψει τον ηλεκτρομαγνητισμό σε δυναμικό βαρύτητας, να καμπυλώσει το τοπικό ή το μακρινό χωρόχρονο και να εκμεταλλευθεί άμεσα τη ροή των φασματικών σωματιδίων του κενού.
Εικόνα 7. Aπλός μαίανδρος Εικόνα 8. Μαίανδρος περιγεγραμμένος
Εικόνα 9. Μάχη Ολύμπιου ημίθεου (μίξη ανθρώπου και Διός) Ηρακλέους
Στην εικόνα 9 παρίσταται η μάχη του Ολύμπιου ημίθεου (μίξη ανθρώπου και Διός) Ηρακλέους. Το όνομα του τελευταίου είναι σύνθετο : ΗΡΑ + ΚΛΕΟΣ = αυτός που πήρε, σήκωσε (ήρα) τη δόξα (κλέος) από κάποιον άλλο. Ίσως η κατανίκηση από τον Ηρακλή (και των Ολυμπίων γενικότερα) της υπερτεχνολογίας του Μαιάνδρου να του προσέδωσε αυτό το όνομα. Δεν υπήρξε μόνο ένας Ηρακλής αλλά πάμπολλοι. Αξίζει να προσεχθεί η κίνηση των χειρών του υποτιθέμενου τέρατος Μαιάνδρου. Ενεργοποιεί το όπλο. Ο Ηρακλέας αντίθετα προσπαθεί να του ανοίξει τα χέρια, να το απενεργοποιήσει, δήλα δη.
Σήμερα κάποιοι μας έχουν επιβάλλει αυτό τον χαιρετισμό. Είναι Ατλάντιος χαιρετισμός και σημείο αναγνώρισης κρυπτοκρόνιων δούλων. Οι Έλληνες χαιρετώνται δια φιλήματος στην παρειά. Τα χαρακτηριστικά αναγνώρισης Κρονίων και Ολυμπίων φέρονται επί της κεφαλής. Του Μαιάνδρου είναι ο κυματισμός της κόμης και του Ηρακλέα η λεοντοκεφαλή. Η υφή του σώματος του Μαιάνδρου, στην εικόνα 9, φαίνεται να είναι αυτή του ιχθύος, διότι οι ’τλαντες έχουν την προέλευσή τους πάντα από το ΥΓΡΟ στοιχείο. Το ΥΔΩΡ. ’λλο το ΥΔΩΡ , το οποίο είναι πνευματική κατάσταση προερχόμενη εξ ουρανού (ΟΥ + ΡΑ + ΝΟΥ = εκεί που ο νους δεν ρέει προς τα ενδότερα του σύμπαντος, την ύλη) και άλλο ΝΕΡΟ που προέρχεται από το ΝΕ (α) ΡΟ, δηλαδή η νέα κατάσταση του Ρ. Δηλαδή τα πνευματικά ενεργειακά ύδατα έρευσαν από την ελαφριά νοητική κατάσταση του ΟΥΡΑΝΟΥ στην ΥΛΙΚΗ κατάσταση του ενδότερου σύμπαντος.. Την υλική.
Έτσι ο Μαίανδρος παρίσταται σαν ενεργειακός ποταμός, διότι η ενέργεια ως γνωστόν ρέει, δεν είναι στατική. Από καθαρά επιστημονική θεώρηση, αν κανείς παρατηρήσει το σχήμα του Μαιάνδρου στην εικόνα 10 , θα παρατηρήσει τα εξής :
Εικόνα 10. Μαίανδρος Σχηματική παράσταση. Εικόνα 11. Στοιχεία Μαιάνδρου
Ο Μαίανδρος αποτελείται από 4 στοιχεία. Αν παραλληλίσουμε αυτό το σχήμα με μία απλή κυμματομορφή, θα παρατηρήσουμε ότι στην περίπτωση του Μαιάνδρου έχουμε παλινδρόμηση του κύματος στο ΧΡΟΝΟ. Δηλαδή δεν λειτουργεί στο σύνηθες χωροχρονικό περιβάλλον που γνωρίζουμε, αλλά φαίνεται εδώ ότι με χρήση κάποιας τεχνολογίας πάλλεται πίσω (πράσινη οριζόντια γραμμή) στο χρόνο Και μάλιστα φαίνεται ότι αυτή η κίνηση, το χωροχρονικό πισωγύρισμα , είναι το ήμισυ της συνήθους ταλαντώσεως στον χρόνο όπως εμείς τον γνωρίζουμε, ευθύγραμμα δηλαδή (μαύρη γραμμή). Ένα σύνηθες κύμα (κυμματομορφή) θα είχε το σχήμα της εικόνας 12 ή 13 ή κάποιας τέτοιας μορφής θα ήταν. Δεν επιστρέφει πίσω στο χρόνο και το χώρο.
Εικόνα 12. Σύνηθες κύμα (κυμματομορφή) Εικόνα 13. κύματα που ταξιδεύουν σε αντίθετες κατευθύνσεις
Εικόνα 14. Πιθανές μορφές από κύματα Μπίρντεν ( φωτόνια, κυανούν αντιφωτόνια , ερυθρόν) γνωστά και ως κύματα Τέσλα
Πέραν των προαναφερομένων θεωρώ ότι έχει ιδιαίτερη σημασία να εξετάσουμε τα περί της τιτανίδος κόρης του ’τλαντα. Και αυτό γιατί το όρος Ταΰγετος έχει ταυτόσημη ονομασία με αυτήν. Είδαμε παραπάνω ότι η ΤΑΥΓΕΤΗ (ΚΑΙ ΌΧΙ ΤΑΥΓΕΤΟΣ), ΗΤΑΝ ΤΙΤΑΝΙΣ. ΤΙΤΑΝΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ και όχι ΒΟΥΝΟ !! Να σκεφθεί κανείς ότι οι Γίγαντες έχει γραφεί (4) ότι είχαν ύψος 3000 πήχες. Περίπου 1000 μέτρα ψηλοί δηλαδή Οι τιτάνες όμως, ήταν κατά πολύ μεγαλύτεροι και ογκωδέστεροι από τους Γίγαντες
Ας υποθέσουμε τώρα, σύμφωνα και με τα παραπάνω ότι η Τιτανίς Ταϋγέτη ήταν ένα τεραστίων διαστάσεων όν. Ένα όν πνευματικής κυρίως υφής, άρα έχον πτερά στις πλάτες, ως οι άγγελοι παρίστανται. Αλλά έχει και κάτι σαν χέρια.. Με τι θα εξέφραζε την καταστροφική της μανία και δύναμη, άλλωστε ? Και κάτι σαν πόδια.. Ας πούμε ότι θα μπορούσε να μοιάζει σαν αυτό, στο επόμενο σχήμα
Σχήμα 1. Προσπάθεια απεικόνισης της τιτανίδας ΤΑΥΓΕΤΗΣ
Τώρα ας δούμε την επόμενη φωτογραφία μιάς εδαφικής περιοχής του πλανήτη, με την παραπάνω εικόνα προσαρμοσμένη σε αυτή. Είναι απλή εικόνα που έχω αποκόψει με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού προγράμματος GOGLE EARTH. Δορυφορική απεικόνιση κάποιας εδαφικής περιοχής του πλανήτη
Εικόνα 1. Εικόνα από το GOGLE EARTH. Δορυφορική απεικόνιση κάποιας εδαφικής περιοχής του πλανήτη
Ας προσπαθήσουμε τώρα να ταιριάξουμε το σχήμα της υποτιθέμενης τιτανίδας Ταϋγέτης του σχήματος 1, στην παραπάνω εδαφική περιοχή της εικόνας 1. Θα έχουμε το αποτέλεσμα της εικόνας 2. Θάλεγε κανείς ότι ταιριάζει απόλυτα
Εικόνα 2. Προσαρμοσμένο το σχήμα 1 (σχήμα της υποτιθέμενης τιτανίδας Ταϋγέτης) στην εικόνα 1 (εδαφική περιοχή από το GOGLE EARTH)
Ας δούμε τις παρακάτω τρεις εικόνες ,που απεικονίζουν σε ασπρόμαυρο φόντο και έγχρωμο (αριστερά ), την ίδια εδαφική περιοχή Με την τιτανίδα Ταϋγέτη προσαρμοσμένη σε αυτή την περιοχή.
Και όμως αυτή η εδαφική περιοχή που παρίσταται στις εικόνες 1 και 2 , είναι το όρος Ταΰγετος, από φωτογραφία του GOGLE EARTH. Στις παρακάτω εικόνες 4 έως 6 το όρος Ταΰγετος, φαίνεται πιο καθαρά από μεγαλύτερο ύψος.
Εικόνα 3. Προσαρμοσμένο το σχήμα 1 (σχήμα της υποτιθέμενης τιτανίδας Ταϋγέτης) στην εικόνα 1 (εδαφική περιοχή από το GOGLE EARTH) δεξιά εικόνα και η ίδια εδαφική περιοχή σε ασπρόμαυρο φόντο (κέντρο) και έγχρωμο (αριστερά )
Εικόνα 4. Το όρος Ταΰγετος από δορυφόρο
Εικόνα 6. Το όρος Ταΰγετος (μέσα σε ερυθρό κύκλο) από πολύ μεγάλο ύψος. Διακρίνεται πάντως ο όγκος της πιθανής πάλαι ποτέ τιτανίδας σε σχέση με την οπή της πύλης που κατάληγε στη νήσο (Πελ => πυλ + οπό(η) + ννησος). Αν βάλετε πάνω στην εικόνα 2 δάκτυλα, δεξιά από την Ταϋγέτη, βρίσκεσθε στην ΠΥΛΗ (Πύλο), το βαθύτερο σημείο (> 5000 μέτρα) της Μέσης γης (Μεσογείου). Το ταξίδι στην ιστορία πριν την ιστορία μόλις άρχισε.
Αλλά ο Ταΰγετος ή Ταϋγέτη, ορθότερα, είναι ένα ΒΟΥΝΟ. Β Ο Υ ΝΟ(Σ) !!!! => ΟΧΙ ΝΟΑΣ ΑΛΛΑ Β !!! Και το Β σαν ιδεόγραμμα, είναι πασιφανές ότι παριστά το Ο κομμένο και δια-σπασμένο. Και το Ο , προφέρεται Ο ΜΗ ΚΡΟΝ(ιο) .. Δηλαδή αυτό το σφαιρικό ΟΝ δεν είναι Κρόνιο Ο Δίας και οι Ολύμπιοι απετάχθησαν τον χαρακτηρισμό του Κρονίου.
Τα συμπεράσματα ανήκουν στον αναγνώστη. Απλά να θυμίσουμε εδώ ότι ο Περσέας, ημίθεος υιός Διός, απέκτησε την κεφαλή της Μεδούσης Ένα όπλο που είχε την ικανότητα να ΠΕΤΡΩΝΕΙ τα πάντα. Δηλαδή να αλλάζει τη μοριακή δομή των όντων. Να πυκνώνει τόσο τα μόρια , ώστε να τα κάνει δομής κρυσταλλικής. Το που πήγαινε το πνεύμα των όντων που υπήρχε μέσα στο όποιας υφής κορμί τους, μάλλον μας το αφηγήθηκε η παραπάνω εκτεθείσα ιστορία του Ατλα
Τλάω - Τλώ, στην αρχαία Ελληνική σημαίνει υπομένω, υποφέρω, ανέχομαι. Αν προτοποθετήσουμε το ΣΤΕΡΗΤΙΚΟ (αυτό που στερεί την ιδιότητα) Α έμπροσθέν του, τότε έχουμε το λήμμα ΑΤΛΑΣ. Δηλαδή αυτόν που δεν ανέχεται, δεν υποφέρει, δεν υπομένει
Μετά από όλα αυτά νομίζω ότι ως άλλοι Ηρακλήδες, δύο οδούς έχουμε να επιλέξουμε Η συνεχίζουμε την έρευνα στον κυκεώνα της Μυθολογίας, με κίνδυνο να χάσουμε τα λογικά μας από αυτά που μέχρι τώρα μας έμαθαν να πιστεύουμε σαν υπαρκτά, ή επιστρέφουμε στην παρούσα πραγματικότητα, στην εποχή του πετρελαίου, του ΔΝΤ και της εν γένη ελεγχόμενης μάζας της ανθρωπότητας Καθείς επιλέγει και πορεύεται...
Για να φθάσουμε στο τελικό αποκωδικοποιημένο κείμενο :
Ο ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ (11) (ΑΤΛΑΣ) ΣΥΝΕΔΕΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΦΘΟΝΕΣ (12), ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ 7 ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ (13) ΠΟΥ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΗΣΑΝ ΑΚΙΝΔΥΝΕΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΧΑΛΑΡΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.
ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ, ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΜΥΝΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΧΑΙΤΙΖΕΙ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΑΣΜΑ (ΣΥΝΔΕΣΗ) ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥΣ. (14)
ΤΟ ΕΛΕΓΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΕ ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΗΘΕΛΕ.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΣΥΝΟΔΕΥΟΤΑΝ ΑΠΟ ΒΟΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΦΩΣ. (15)
ΤΕΛΙΚΑ (TA ΘΥΜΑΤΑ TOY) ΕΠΛΕΥΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΡΟΗ, ΓΕΝΟΜΕΝΑ ΛΕΙΑ ΤΟΥ (ΑΤΛΑΝΤΑ) (16)
Από την παραπάνω αποκρυπτογράφηση φαίνεται ότι ο ’τλας διέθετε κάποια υπερτεχνολογία ή όπλο, όπως θα το χαρακτηρίζαμε εμείς σήμερα, με την οποία είχε τη δυνατότητα να αλλάζει διαστάσεις. Δημιουργώντας τρύπες στο χωροχρονικό ασυνεχές, εκτόπιζε εκεί όποιο όν ήθελε Και αν αυτό σήμερα ακούγεται περίεργο, έχει συμβεί στο πρόσφατο παρελθόν. Το πείραμα της Φιλαδέλφειας το 1944 στις ΗΠΑ, αυτό ακριβώς το στόχο είχε και μερικώς τον πέτυχε. Από το πολεμικό σκάφος Ελντριτζ του πολεμικού ναυτικού των ΗΠΑ, ενεργοποιήθηκαν 4 κάθετα μαγνητικά πεδία, δημιουργώντας συστρεφόμενες μαγνητικές δίνες, οι οποίες μετατόπισαν το πλοίο και τους ανθρώπους πάνω σε αυτό, μεταφέροντάς τους χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά. Η υπερτεχνολογία λοιπόν αυτή επαναλειτούργησε στη χώρα των νεοατλάντων, την ηγέτιδα δύναμη της μετά από λίγες δεκαετίες φερόμενης ως Νοτιοατλαντικής Ένωσης (ΝΑΤΟ) και σήμερα ως απλά Ατλαντικής Ένωσης.
Πολλά έτη μετά το περίφημο γεγονός που έμεινε στην ιστορία με το όνομα πείραμα της Φιλαδέλφειας, δόθηκαν οι σημειώσεις του Νίκολα Τέσλα σε κάποιο ιδιαίτερης ευφυΐας αξιωματικό των ΗΠΑ, ονόματι Τόμας Μπήρντεν. Αυτός ο αναλυτής συστημάτων και εμπειρογνώμονας της τεχνολογίας Τέσλα, Συνταγματάρχης του αμερικανικού στρατού, μελέτησε προσεκτικά τη θεωρία του Τέσλα και δημιούργησε τη θεωρία του βαθμωτού ηλεκτρομαγνητισμού. Μία θεωρία - επέκταση του κλασσικού, διανυσματικού ηλεκτρομαγνητισμού του Ηeavisida, έτσι ώστε να περιλαμβάνει και τα «κρυμμένα» ή «εσωτερικά κανάλια», την «παγιδευμένη» εσωτερική ηλεκτρομαγνητική ενέργεια του κενού (βαθμωτή ενέργεια), τις απορριφθείσες δηλαδή απ' αυτόν βαθμωτές ποσότητες ή δυναμικά των αρχικών τετραδονικών εξισώσεων του Μαχwell.
Η θεωρία του Μπήρντεν αναφέρεται στα φωτόνια, με κύριο χαρακτηριστικό ότι υπάρχει ζεύγος κύματος-αντικύματος. Τα φωτόνια στο κύμα κινούνται προς μια κατεύθυνση, ενώ τα αντιφωτόνια του συζυγούς του αντικύματος κινούνται προς μια αντίθετη κατεύθυνση. Τα φωτόνια του κύματος και τα αντιφωτόνια του αντικύματος συνδέονται και αποσυνδέονται συνεχώς μεταξύ τους. Όταν συνδέονται, σχηματίζουν «οκτάρια», σαν τα στάσιμα κύματα, καθώς το αντικύμα περιελίσσεται γύρω από το κύμα. Με αυτό τον τρόπο ένα φωτόνιο μπορεί να είναι «χωρικά παγιδευμένο» σε ένα σύστημα γκραβιτονίου (του φορέα της βαρυτικής δύναμης), αλλά να συνεχίζει εντούτοις να κινείται εφαπτομενικά με την ταχύτητα του φωτός. Αυτό θυμίζει και με παραπέμπει βέβαια στο ΑΡΧΑΙΟ όχι ΕΛΛΗΝΙΚΟ IΔΕΟΣΥΜΒΟΛΟ του ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ. Κάποιοι, βέβαια γνωρίζουν ότι ο Μαίανδρος ήταν το όπλο που νικούσε τους Ολύμπιους θεούς, πράγμα που δείχνει ότι το είχαν οι αντίπαλοί τους Κρόνιοι ’τλαντες και συμφωνεί με την παραπάνω εκτεθείσα θεώρηση. Ο Μπήρντεν έγραψε ότι μπορεί να μετατρέψει τον ηλεκτρομαγνητισμό σε δυναμικό βαρύτητας, να καμπυλώσει το τοπικό ή το μακρινό χωρόχρονο και να εκμεταλλευθεί άμεσα τη ροή των φασματικών σωματιδίων του κενού.
Εικόνα 7. Aπλός μαίανδρος Εικόνα 8. Μαίανδρος περιγεγραμμένος
Εικόνα 9. Μάχη Ολύμπιου ημίθεου (μίξη ανθρώπου και Διός) Ηρακλέους
Στην εικόνα 9 παρίσταται η μάχη του Ολύμπιου ημίθεου (μίξη ανθρώπου και Διός) Ηρακλέους. Το όνομα του τελευταίου είναι σύνθετο : ΗΡΑ + ΚΛΕΟΣ = αυτός που πήρε, σήκωσε (ήρα) τη δόξα (κλέος) από κάποιον άλλο. Ίσως η κατανίκηση από τον Ηρακλή (και των Ολυμπίων γενικότερα) της υπερτεχνολογίας του Μαιάνδρου να του προσέδωσε αυτό το όνομα. Δεν υπήρξε μόνο ένας Ηρακλής αλλά πάμπολλοι. Αξίζει να προσεχθεί η κίνηση των χειρών του υποτιθέμενου τέρατος Μαιάνδρου. Ενεργοποιεί το όπλο. Ο Ηρακλέας αντίθετα προσπαθεί να του ανοίξει τα χέρια, να το απενεργοποιήσει, δήλα δη.
Σήμερα κάποιοι μας έχουν επιβάλλει αυτό τον χαιρετισμό. Είναι Ατλάντιος χαιρετισμός και σημείο αναγνώρισης κρυπτοκρόνιων δούλων. Οι Έλληνες χαιρετώνται δια φιλήματος στην παρειά. Τα χαρακτηριστικά αναγνώρισης Κρονίων και Ολυμπίων φέρονται επί της κεφαλής. Του Μαιάνδρου είναι ο κυματισμός της κόμης και του Ηρακλέα η λεοντοκεφαλή. Η υφή του σώματος του Μαιάνδρου, στην εικόνα 9, φαίνεται να είναι αυτή του ιχθύος, διότι οι ’τλαντες έχουν την προέλευσή τους πάντα από το ΥΓΡΟ στοιχείο. Το ΥΔΩΡ. ’λλο το ΥΔΩΡ , το οποίο είναι πνευματική κατάσταση προερχόμενη εξ ουρανού (ΟΥ + ΡΑ + ΝΟΥ = εκεί που ο νους δεν ρέει προς τα ενδότερα του σύμπαντος, την ύλη) και άλλο ΝΕΡΟ που προέρχεται από το ΝΕ (α) ΡΟ, δηλαδή η νέα κατάσταση του Ρ. Δηλαδή τα πνευματικά ενεργειακά ύδατα έρευσαν από την ελαφριά νοητική κατάσταση του ΟΥΡΑΝΟΥ στην ΥΛΙΚΗ κατάσταση του ενδότερου σύμπαντος.. Την υλική.
Έτσι ο Μαίανδρος παρίσταται σαν ενεργειακός ποταμός, διότι η ενέργεια ως γνωστόν ρέει, δεν είναι στατική. Από καθαρά επιστημονική θεώρηση, αν κανείς παρατηρήσει το σχήμα του Μαιάνδρου στην εικόνα 10 , θα παρατηρήσει τα εξής :
Εικόνα 10. Μαίανδρος Σχηματική παράσταση. Εικόνα 11. Στοιχεία Μαιάνδρου
Ο Μαίανδρος αποτελείται από 4 στοιχεία. Αν παραλληλίσουμε αυτό το σχήμα με μία απλή κυμματομορφή, θα παρατηρήσουμε ότι στην περίπτωση του Μαιάνδρου έχουμε παλινδρόμηση του κύματος στο ΧΡΟΝΟ. Δηλαδή δεν λειτουργεί στο σύνηθες χωροχρονικό περιβάλλον που γνωρίζουμε, αλλά φαίνεται εδώ ότι με χρήση κάποιας τεχνολογίας πάλλεται πίσω (πράσινη οριζόντια γραμμή) στο χρόνο Και μάλιστα φαίνεται ότι αυτή η κίνηση, το χωροχρονικό πισωγύρισμα , είναι το ήμισυ της συνήθους ταλαντώσεως στον χρόνο όπως εμείς τον γνωρίζουμε, ευθύγραμμα δηλαδή (μαύρη γραμμή). Ένα σύνηθες κύμα (κυμματομορφή) θα είχε το σχήμα της εικόνας 12 ή 13 ή κάποιας τέτοιας μορφής θα ήταν. Δεν επιστρέφει πίσω στο χρόνο και το χώρο.
Εικόνα 12. Σύνηθες κύμα (κυμματομορφή) Εικόνα 13. κύματα που ταξιδεύουν σε αντίθετες κατευθύνσεις
Εικόνα 14. Πιθανές μορφές από κύματα Μπίρντεν ( φωτόνια, κυανούν αντιφωτόνια , ερυθρόν) γνωστά και ως κύματα Τέσλα
Πέραν των προαναφερομένων θεωρώ ότι έχει ιδιαίτερη σημασία να εξετάσουμε τα περί της τιτανίδος κόρης του ’τλαντα. Και αυτό γιατί το όρος Ταΰγετος έχει ταυτόσημη ονομασία με αυτήν. Είδαμε παραπάνω ότι η ΤΑΥΓΕΤΗ (ΚΑΙ ΌΧΙ ΤΑΥΓΕΤΟΣ), ΗΤΑΝ ΤΙΤΑΝΙΣ. ΤΙΤΑΝΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ και όχι ΒΟΥΝΟ !! Να σκεφθεί κανείς ότι οι Γίγαντες έχει γραφεί (4) ότι είχαν ύψος 3000 πήχες. Περίπου 1000 μέτρα ψηλοί δηλαδή Οι τιτάνες όμως, ήταν κατά πολύ μεγαλύτεροι και ογκωδέστεροι από τους Γίγαντες
Ας υποθέσουμε τώρα, σύμφωνα και με τα παραπάνω ότι η Τιτανίς Ταϋγέτη ήταν ένα τεραστίων διαστάσεων όν. Ένα όν πνευματικής κυρίως υφής, άρα έχον πτερά στις πλάτες, ως οι άγγελοι παρίστανται. Αλλά έχει και κάτι σαν χέρια.. Με τι θα εξέφραζε την καταστροφική της μανία και δύναμη, άλλωστε ? Και κάτι σαν πόδια.. Ας πούμε ότι θα μπορούσε να μοιάζει σαν αυτό, στο επόμενο σχήμα
Σχήμα 1. Προσπάθεια απεικόνισης της τιτανίδας ΤΑΥΓΕΤΗΣ
Τώρα ας δούμε την επόμενη φωτογραφία μιάς εδαφικής περιοχής του πλανήτη, με την παραπάνω εικόνα προσαρμοσμένη σε αυτή. Είναι απλή εικόνα που έχω αποκόψει με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού προγράμματος GOGLE EARTH. Δορυφορική απεικόνιση κάποιας εδαφικής περιοχής του πλανήτη
Εικόνα 1. Εικόνα από το GOGLE EARTH. Δορυφορική απεικόνιση κάποιας εδαφικής περιοχής του πλανήτη
Ας προσπαθήσουμε τώρα να ταιριάξουμε το σχήμα της υποτιθέμενης τιτανίδας Ταϋγέτης του σχήματος 1, στην παραπάνω εδαφική περιοχή της εικόνας 1. Θα έχουμε το αποτέλεσμα της εικόνας 2. Θάλεγε κανείς ότι ταιριάζει απόλυτα
Εικόνα 2. Προσαρμοσμένο το σχήμα 1 (σχήμα της υποτιθέμενης τιτανίδας Ταϋγέτης) στην εικόνα 1 (εδαφική περιοχή από το GOGLE EARTH)
Ας δούμε τις παρακάτω τρεις εικόνες ,που απεικονίζουν σε ασπρόμαυρο φόντο και έγχρωμο (αριστερά ), την ίδια εδαφική περιοχή Με την τιτανίδα Ταϋγέτη προσαρμοσμένη σε αυτή την περιοχή.
Και όμως αυτή η εδαφική περιοχή που παρίσταται στις εικόνες 1 και 2 , είναι το όρος Ταΰγετος, από φωτογραφία του GOGLE EARTH. Στις παρακάτω εικόνες 4 έως 6 το όρος Ταΰγετος, φαίνεται πιο καθαρά από μεγαλύτερο ύψος.
Εικόνα 3. Προσαρμοσμένο το σχήμα 1 (σχήμα της υποτιθέμενης τιτανίδας Ταϋγέτης) στην εικόνα 1 (εδαφική περιοχή από το GOGLE EARTH) δεξιά εικόνα και η ίδια εδαφική περιοχή σε ασπρόμαυρο φόντο (κέντρο) και έγχρωμο (αριστερά )
Εικόνα 4. Το όρος Ταΰγετος από δορυφόρο
Εικόνα 6. Το όρος Ταΰγετος (μέσα σε ερυθρό κύκλο) από πολύ μεγάλο ύψος. Διακρίνεται πάντως ο όγκος της πιθανής πάλαι ποτέ τιτανίδας σε σχέση με την οπή της πύλης που κατάληγε στη νήσο (Πελ => πυλ + οπό(η) + ννησος). Αν βάλετε πάνω στην εικόνα 2 δάκτυλα, δεξιά από την Ταϋγέτη, βρίσκεσθε στην ΠΥΛΗ (Πύλο), το βαθύτερο σημείο (> 5000 μέτρα) της Μέσης γης (Μεσογείου). Το ταξίδι στην ιστορία πριν την ιστορία μόλις άρχισε.
Αλλά ο Ταΰγετος ή Ταϋγέτη, ορθότερα, είναι ένα ΒΟΥΝΟ. Β Ο Υ ΝΟ(Σ) !!!! => ΟΧΙ ΝΟΑΣ ΑΛΛΑ Β !!! Και το Β σαν ιδεόγραμμα, είναι πασιφανές ότι παριστά το Ο κομμένο και δια-σπασμένο. Και το Ο , προφέρεται Ο ΜΗ ΚΡΟΝ(ιο) .. Δηλαδή αυτό το σφαιρικό ΟΝ δεν είναι Κρόνιο Ο Δίας και οι Ολύμπιοι απετάχθησαν τον χαρακτηρισμό του Κρονίου.
Τα συμπεράσματα ανήκουν στον αναγνώστη. Απλά να θυμίσουμε εδώ ότι ο Περσέας, ημίθεος υιός Διός, απέκτησε την κεφαλή της Μεδούσης Ένα όπλο που είχε την ικανότητα να ΠΕΤΡΩΝΕΙ τα πάντα. Δηλαδή να αλλάζει τη μοριακή δομή των όντων. Να πυκνώνει τόσο τα μόρια , ώστε να τα κάνει δομής κρυσταλλικής. Το που πήγαινε το πνεύμα των όντων που υπήρχε μέσα στο όποιας υφής κορμί τους, μάλλον μας το αφηγήθηκε η παραπάνω εκτεθείσα ιστορία του Ατλα
Τλάω - Τλώ, στην αρχαία Ελληνική σημαίνει υπομένω, υποφέρω, ανέχομαι. Αν προτοποθετήσουμε το ΣΤΕΡΗΤΙΚΟ (αυτό που στερεί την ιδιότητα) Α έμπροσθέν του, τότε έχουμε το λήμμα ΑΤΛΑΣ. Δηλαδή αυτόν που δεν ανέχεται, δεν υποφέρει, δεν υπομένει
Μετά από όλα αυτά νομίζω ότι ως άλλοι Ηρακλήδες, δύο οδούς έχουμε να επιλέξουμε Η συνεχίζουμε την έρευνα στον κυκεώνα της Μυθολογίας, με κίνδυνο να χάσουμε τα λογικά μας από αυτά που μέχρι τώρα μας έμαθαν να πιστεύουμε σαν υπαρκτά, ή επιστρέφουμε στην παρούσα πραγματικότητα, στην εποχή του πετρελαίου, του ΔΝΤ και της εν γένη ελεγχόμενης μάζας της ανθρωπότητας Καθείς επιλέγει και πορεύεται...
---------------------------------------------------------------------------------------------
Σημειώσεις και βιβλιογραφία
(1) Εκτιμήσεις αναφέρουν ότι συνέβη περί το 9.600 πχ. Λεπτομέρειες υπάρχουν στον Τιμαίο του Πλάτωνα.
(2) Ζουν ανάμεσά μας , εκδόσεις Δ. Λιακόπουλος
(3) Σωκράτης .Παραφθορά ή συγκοπτόμενον της έννοιας Έσω Κρατών, δήλα δη ο έχων εσωτερική, πνευματική ή ψυχική και νοητική εγκράτεια, έννοιες που είναι τελείως δόκιμες στον ορθόδοξο χριστιανικό μοναχισμό και όχι μόνο
(4) Παλαιά Διαθήκη, Βιβλίο του Ενώχ ( υπάρχει και στο www.cgri.gr/enox.htm)
(5) Ελληνικό ηλεκτρονικό λεξικό ΜΑΤΖΕΝΤΑ ΓΚΟΛΝΤ.
(6) Λεπτομέρειες υπάρχουν στο γνωστό έργο του κου Τσατσόμοιρου, ΄Αιγαίο βουνό
(7) Αστρικό ταξίδι. Με χρήση κάποιας τεχνικής κάποιος καταφέρνει να αποδεσμεύσει την ψυχή του από το αριστερό τμήμα του εγκεφάλου (ΕΝ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ = αυτό που ευρίσκεται στο εσωτερικό της κεφαλής ) του και να ταξιδέψει στον αιθέρα. Αυτή η τεχνική εδιδάσκετο στα Ελευσίνια μυστήρια. Αυτοί που το κατάφερναν λέγονταν ΕΠΟΠΤΕΣ, καθότι επόπτευαν το φθαρτό βιολογικό τους σώμα από ψηλά , καθώς έβγαινε το πνεύμα τους, η ψυχή τους από αυτό. Όταν αργότερα το έκαναν με πλήρη επίγνωση και αποκτούσαν εμπειρία, ονομάζονταν ΕΠΙΣΤΑΤΕΣ Από το ΙΣΤΑΜΑΙ ΕΠΙ του σώματός μου Από την έννοια αυτή προέρχεται το λήμμα ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Φυσικά κανείς σύγχρονος επιστήμων δεν γνωρίζει την προέλευση αυτού του λήμματος Αλλά κατά τα άλλα επίσταται
(8) Μ. Αλέξανδρος ΑΛΕΞ = ΒΟΗΘΩ. ΑΛΕΞ ΑΝΔΡΟΣ = ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ. ΑΝΔΡΑΣ, όμως είναι ο ΝΟΥΣ, ο ΑΔΑΜ. ΕΥΑ είναι η ΨΥΧΗ, το ΘΗΛΥ.
(9) Το κραδασμικό, θεωρείται από πολλούς το ΠΡΩΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΑ-ΛΕΚΤΟΥ. Ονομάζετο και ΕΜΦΑΙΝΟΝ
ΚΡΑΔΑΣΜΙΚΟΝ : αυτό που δονεί, παράγει ηχητικά κύματα. Μόνο οι
έμβιοι οργανισμοί το καταφέρνουν. Όχι τα πνεύματα.
ΕΜΦΑΙΝΟΝ επίπεδο : αυτό που φαίνεται στους βρωτούς ανθρώπους.
Αυτό μόνο καταλαβαίνουν δηλαδή
Το ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΑ-ΛΕΚΤΟΥ ονομάζετο ΣΗΜΑΙΝΟΝ : αυτό που είναι κατά-νοητό για τους ολύμπιους θεούς και λοιπούς Νεφελήμ. Αργότερα και για τους μυημένους από τον Προμηθέα. Η γνώση μεταφέρθηκε μέχρι τις ημέρες μας από τα Ελευσίνια μυστήρια (Ελευσίνια , από το ΕΛΕΥΣΙ + ΝΙΑ. δηλαδή αυτοί οι θεοί που ήρθαν στον πλανήτη. ΝΙΑ, είναι η αόρατη κίνησις , η κίνησις των πνευμάτων προφανώς. Μυστήρια = μη + τηρηση, δηλαδή αυτοί δεν τήρησαν. Δεν τήρησαν τη στάση του πατέρα τους Κρόνου. Οι Ολύμπιοι θεοί. = αυτά τα πνεύματα που ήρθαν στη γη δεν τήρησαν τη στάση του Κρόνου. Το πόσο σημαντικό γεγονός είναι αυτό φαίνεται και από τα 2 ιδεογράμματα που μας δίδαξαν στο Ελληνικό κραδασμικό . Και τα δύο είναι ΦΩΝΗ ΕΝ ΤΑ = έχουν φωνή μέσα σε αυτά. Φωνάζουν από μόνα τους. Το Ιδεόγραμμα της Οντότητας και του ελέγχου, αλλά και του ΟΥΡΑΝΟΥ. το ιδεόγραμμα Ο. μας το έμαθαν να το προ-φέρουμε ως : Ο MH ΚΡΟΝ(ΙΟ) = o έλεγχος δεν είναι Κρόνιος. Ενώ το άλλο συναφές σαν Ω , δηλαδή Ο ΜΕΓΑ. Ε + ΓΑΜΟ . ως γνωστόν ο ΔΙΑΣ για να επιβληθεί του Κρόνου συνευρέθει με πολλές θνητές και δημιούργησε το γένος των ημί-θεων και όχι μόνο )
Τέλος και 3ο ΕΠΙΠΕΔΟ στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑ-ΛΕΚΤΟ.
Το ΚΡΥΠΤΟΝ . Με αυτή τη γνώση ήταν δυνατή η δια ζώσης, απ ευθείας ενεργοποίηση χωροχρονικών περασμάτων (άνοιγμα χωροχρονικού ασυνεχούς). Έτσι κάποιοι άνθρωποι , έχοντες τη γνώση αυτή, εξαφανιζόντουσαν σε συγκεκριμένες περιοχές. Πολλά λέγονται για το γνωστό ενεργειακό χώρο του σπηλαίου του Απόλλωνα στο Πεντελικόν όρος , γνωστή και ως σπήλαιο του Νταβέλη (ντέβιλ εις την Αγγλικήν είναι ο διάβολος). Εκεί ο γνωστός λήσταρχος Νταβέλης χανόταν πάντα μυστηριωδώς όταν τον κατεδίωκαν.. ’νοιγε η γη και τον κατάπινε.
(10) ΤΙΤΑΝ = ΤΙ (Η)ΤΑΝ Στη σαρκαστική λογική των όντων που δίδαξαν την Ελληνική διάλεκτο στους ανθρώπους (στο Βιβλίο του Ενώχ αλλού αναφέρονται σαν ΕΓΡΗΓΟΡΟΙ , δηλαδή κινούμενα αστραπιαία όντα, ως τα γοργόνια της μυθολογίας, αλλού ως Ελοχίμ , αλλού ως θεοί κλπ )
(11) Ο ΑΤΛΑΣ. Ονομάσθηκε παραβάτης διότι αμφισβήτησε την εξουσία του πατέρα του Ποσειδώνα, επαναστάτησε κατ αυτού και προσπάθησε να καταλάβει την εξουσία του πλανήτη, γενόμενος φυσικά εχθρός και του κοσμοκράτορα Δία. Το γένος των Ατλάντων αρχικά εξαπλώθηκε σε όλη την υφήλιο, πατώντας ακόμη και σε Ελληνικά εδάφη, κατακτώντας και την Κύπρο και μεγάλο μέρος της σημερινής Ελλάδας. Οι ’τλαντες άρχισαν να τρώνε τους ανθρώπους. Το 7ο γένος των ανθρώπων κατά Πλάτωνα ονομάζονταν Βρωτοί, δηλαδή αυτοί που τους χρησιμοποιούσαν για τροφή κάποιοι άλλοι. Οι Κρόνιοι θεοί΄ φυσικά. Οι ’τλαντες είχαν τότε τους ανθρώπους μόνο για τροφή και για δούλους. Χαρακτηριστικά θα παραπέμψω τον αναγνώστη στην επιγραφή που κρατεί ο Αρχάγγελος που εικονίζεται στη δεξιά πύλη εις το επιβλητικό εκκλησάκι που δεσπόζει μπροστά από το πέρασμα της χαράδρας του ΕΝ ΙΠΠΕΑ, εις τον Όλυμπο. Εκεί αναφέρει το Βρωτοί. Και η συγκεκριμένη περιοχή είναι πολύ σημαντική για τον Ελληνισμό.
(12) Εδώ η αναφορά είναι προφανής σε κάποια ενεργειακά ρευστά που δεν εκμεταλλευόμαστε σήμερα. Ίσως είναι αυτά τα τελλουρικά ρεύματα, ή ίσως οι Υπερίνες που συνδέουν τον ήλιο με τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος ή συγκεκριμένους πλανήτες μεταξύ τους ή ίσως και τα δύο. Αυτό το τελευταίο επέχει η έννοια του αστερισμού. 88 Ομάδες άσχετων μεταξύ τους αστέρων που για να τα δείξουν οι νεφελήμ στους ανθρώπους έλεγαν ότι παριστούν κάποιο σχήμα ζώου (λέοντα) , ημίθεου (Ηρακλή) , ανθρώπου (τοξότης) ή πράγματος (λύρα). Στην ουσία οι πλανήτες ή άστρα ενός αστερισμού συνδέονται με ενεργειακούς ομφάλιους λώρους που διοχετεύουν τεράστια ποσά ενέργειας Αυτό ήταν προφανώς το ΜΥΣΤΙΚΟ που ο Τιτάνας ( = Τι Ήταν , δηλαδή δεν ήταν κάποιο ανθρώπινο όν) ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ (προ + μη + θεας = πρότερον δεν κινείτο με αστραπιαία ταχύτητα) φανέρωσε στους ανθρώπους. Το μυστικό της δωρεάν ενέργειας από τα άστρα. Η γνώση της ύπαρξης αφ ενός και ο τρόπος της εκμετάλλευσής της από την άλλη. Έννοια διττή. Έτσι οι άνθρωποι έγιναν ενεργειακά ανεξάρτητοι από τους θεούς και η εξουσία των θεών άρχισε να εξασθενεί Έχασαν τον έλεγχο των ανθρώπων Έτσι και σήμερα. Όλοι εξαρτώνται μόνο από το πετρέλαιο Το οποίο ελέγχεται από συγκεκριμένη κάστα ανθρώπων Η σχάση των ενεργειακών αυτών ρευστών με τα μαγνητικά πεδία πρέπει να είναι στενή ή απόλυτα όμοια.
(13) Επτά καταστάσεις που από μόνες τους ήσαν ακίνδυνες, έχοντας χαλαρή εξάρτηση μεταξύ τους Υπάρχουν κάποιες αχνές αναφορές από την ιστορία πριν την ιστορία (προ ακόμη το 9.600 πχ, ημερομηνία κατά την οποία έγινε η καταστροφή της Ατλαντίδος και Αιγηίδος αντίστοιχα) για χρήση όπλων που είχαν σαν αρχή λειτουργίας τους την ανάλυση του φωτός Τα 7 χρώματα της ίριδος.. Ο μύθος του ΜΙΔΑ (= μη είδα = αόρατη ακτίνα = δεν ξέρω από πού μου ήρθε...) που ότι ακουμπούσε το έκανε χρυσό ( = άλλαζε τη δομή του και το πέτρωνε ο μύθος της μέδουσας ) μάλλον είναι μία ανάμνηση των επιζώντων (γραικών) από τον κατακλυσμό που επακολούθησε την καταστροφή του πλανήτη το 9600 πχ ’λλη μία περίπτωση υπερτεχνολογίας με την οποία θα ασχοληθούμε στο μέλλον.
(14) Είναι άραγε αναφορά στο γνωστό όπλο του Δία ; τον ΚΕΡΑΥΝΟ ; Ίσως. Φαίνεται ότι με αυτή την τεχνολογία ή όπλο, μπορούσε να αλλάζει διάσταση, δημιουργώντας τρύπες στο χωροχρονικό ασυνεχές, εκτοπίζοντας εκεί όποιο όν ήθελε Το πείραμα της Φιλαδέλφειας το 1944 αυτό ακριβώς το στόχο είχε και μερικώς τον πέτυχε. Από το πολεμικό σκάφος Ελντριτζ του πολεμικού ναυτικού των ΗΠΑ, ενεργοποιήθηκαν 4 κάθετα μαγνητικά πεδία, δημιουργώντας συστρεφόμενες μαγνητικές δίνες, οι οποίες μετατόπισαν το πλοίο και τους ανθρώπους πάνω σε αυτό, μεταφέροντάς τους χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά.
(15) Στο παραπάνω πείραμα της Φιλαδέλφειας εμφανίσθηκαν απίστευτες αστραπές και κρότοι. Παρόντες ήσαν οι Αλβέρτος Αϊνστάιν , ο Εντγκαρ Κέυση (ισχυρότατο μέντιουμ, εμπλεκόμενο σε πολλά πειράματα της CIA και NSA, που προφανώς ασχολείτο με τη λεγόμενη ψυχοτρονική τεχνολογία. Το πρόγραμμα ΔΕΛΦΟΙ που άρχισε το 1958 είχε σκοπό την ανάπτυξη του ΚΥΚΛΟΤΡΟΝ, υπερτεχνολογίας με την οποία θα ασχοληθούμε στο μέλλον) και ίσως ο Νίκολα Τέσλα (πατέρας της σχετικής γνώσης, μυημένος προφανώς στα Ελευσίνια μυστήρια)
(16) Η σκηνή της διάνοιξης μιάς χωροχρονικής οπής και το ρούφηγμα κάποιων οντοτήτων Ολύμπιων ή συμμάχων τους ίσως - από αυτή, περιγράφεται εδώ σαν πλεύση μέσα στο ενεργειακό μαγνητικό ρευστό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου