Έχουμε δημοσιεύσει τα αποτελέσματα των εργασιών της έρευνας μας σχετικά με τους μονόλιθους που βρέθηκαν στην κοιλάδα του Visoko. Τα δεδομένα που θα διαβάσετε παρακάτω, είναι ήδη στην κατοχή της βοσνιακής Fondation. Semir Osmanagich.
Απόσπασμα από την έκθεση αριθ. AM002Visoko250413
Θέλουμε σαφώς να τονίσω ότι η έρευνά μας είναι το κλειδί για τα σύμβολα χαραγμένα στην πέτρα, που πρέπει να αποκτήσουν πρόσθετες αξιολόγηση της λειτουργίας των στοιχείων για να συνεχίστει η έρευνα για τις έκτακτες αρχαίες μαρτυρίες στο Visoko.
Ο Semir Osmanagich ισχυρίζεται ότι είναι δυνατόν να είναι αστρονομικός χάρτης . Τα σύμβολα που έχουμε παρατηρήσει πάνω στην πέτρα, στην πραγματικότητα, δεν μπορούμε να τα θεωρήσουμε ακουστικά στοιχεία, αλλά μια σαφή αναπαράσταση του ουράνιου θόλου. Επιβεβαιώνουν την σαφή ένδειξη για την διαμόρφωση αστέρισμων πάνω απο το Visoko σε μια πολύ αρχαία εποχή.
Χρησιμοποιήσαμε μια μεθοδολογική προσέγγιση που θα βασίζεται στην ανάλυση και περιγραφή του κάθε σημείου, επιβεβαιώνοντας την πιθανή συσχέτιση με φωνητικά σύμβολα πολύ παλιά, ωστόσο δεν υπάρχει κανένα γνωστό αλφάβητο(για το άγνωστο αλφάβητο θα αναλύσουμε ποιο κάτω) , που μπορεί να συνδέονται χαλαρά με τα σύμβολα που υπάρχουν. Αντίθετα, κάνοντας τομές μετά από ένα αστρονομικό κλειδί , έχουμε καθορίσει τη σωστή συμβολική λειτουργία, προτείνοντας την πιθανή συσχέτιση με τους αστερισμούς.
Αυτό το εύρημα είναι ένα ημισφαίριο. Δεν είναι τυχαίο ... αλλά είναι μια σαφής επιλογή των συγγραφέων, όπως έχουν εκφράσει την επιθυμία να καταγράψουν μια πολύ ιδιαίτερη στιγμή στον ουρανό και τον καθορισμό της θέσης των αστερισμών στο γεωγραφικό πλάτος τους.
Η πέτρα διαιρείται σε τέσσερα τεταρτημόρια από δύο τεμνόμενες γραμμές. Το σημείο αφετηρίας του καρτεσιανού συστήματος βρίσκεται στο κάτω μέρος του μονόλιθου, το στοιχείο αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον διότι επιβεβαιώνει το "έργο" αστρονομικά ..
Στη συνέχεια, μπορούμε να θεωρήσουμε την πιθανότητα ότι οι γραμμές είναι, αντίστοιχα: ο μεσημβρινός Ουράνιος (κάθετη γραμμή) και ο ορίζοντας Celeste (οριζόντια γραμμή), καθώς και το σημείο παρατήρησης.
Γωνίες και απόκλιση
Οι γραμμές με κόκκινο χρώμα (που φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία) είναι συσκευές για την αστρονομική μέτρηση .
Το τεταρτημόριο αριστερά της κόκκινης γραμμής που σχηματίζεται με την Celeste (οριζόντια γραμμή), το οποίο σχηματίζει γωνία 45 ° έτσι,μπορεί να έχει δύο έννοιες:
2) δείχνουν εκλειπτικής Meridian-Εκλειπτική(Η εκλειπτική είναι η νοητή γραμμή που διαγράφει ο Ήλιος στην ουράνια σφαίρα, καθώς αυτός αλλάζει θέση στον ουρανό κατά τη διάρκεια ενός έτους. Ο ίδιος όρος αναφέρεται και στο επίπεδο που ορίζει η νοητή αυτή γραμμή.).
Σε αυτήν την περίπτωση, αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο, διότι είναι η «σταθερή» της βάσης για να καθορίσει την χρονική σχέση!
Στα επαγγελματικά προγράμματα αστρονομικής προσομοίωσης, στην πραγματικότητα, η εκλειπτική μεσημβρινού έχει γωνία περίπου 45 ° στην φθινοπωρινή ισημερία.
Η κόκκινη γραμμή, η γραμμή στα δεξιά, είναι ιδιαίτερα διαισθητική και αυτό δείχνει ότι υπάρχει είδος του εξάντα, με σκοπό να καθορίσουν με κάποια ακρίβεια τον βαθμό της μεταβολής του αστερισμού του Ωρίωνα?
Ειδικότερα, τα δύο σημεία Α και Β είναι τα όρια της απόκλισης τους κατά μήκος μετάπτωσης του κύκλου . Ο ορισμός της μεθοδολογίας για τον υπολογισμό του βαθμού, από αυτόν τον μυστηριώδες πολιτισμό, μπορεί να επιστρέψει την ακριβή θέση του Ωρίωνα κατά την ερμηνεία του και, φυσικά, τη στιγμή που η πέτρα χαράχθηκε.
Οι αστερισμοί
Τα σύμβολα που σημειώνονται με χρώματα: κόκκινο, λευκό, κίτρινο, μοβ, λευκό και μπλε αντιπροσωπεύουν τους αστερισμούς στον ουράνιο θόλο την στιγμή χαράχθηκε στον χάρτη:
1) Στα αριστερά, μπορείτε να δείτε τον αστερισμό του Μεγάλου Κυνός , ενώ οι λευκές γραμμές αντιπροσωπεύουν τον αστερισμό του Μονόκερου στο σημείο τομής του με τον αστερισμό του Μεγάλου Κυνός?
2) στην εκλειπτική του μεσημβρινού είναι ο αστερισμός του Ωρίωνα, και ακριβώς δίπλα (με κίτρινο χρώμα)στην Αψίδα . Στην παρακάτω φωτογραφία, μια ιδιαίτερη παράσταση της περιγραφής του (εμφανίζεται με πορτοκαλί χρώμα).
Η τομή είναι ιδιαίτερα χαλασμένη, αλλά, στην ουράνια διάταξη, δεν αφήνει κανένα ίχνος της περιγραφής στον αστερισμό του Ταύρου.
Ένα πολύ σημαντικό σύμβολο του αρχαίου πολιτισμού, στενά συνδεδεμένο με τη μυθολογία του Ωρίωνα και τον αρχαίο πολιτισμό της Μεγάλης Μητέρας?
Σε μπλε, ο αστερισμός του Κήτους, που εκπροσωπούνται στο ορατό μέρος του, πάνω από το ουράνιο ορίζοντα.
Σε μπλε, ο αστερισμός του Κήτους, που εκπροσωπούνται στο ορατό μέρος του, πάνω από το ουράνιο ορίζοντα.
Τέλος, προς τα δυτικά, βρίσκεται ο αστερισμός των Ιχθύων.
Κάτω μέρος του, είναι παρόμοιο με ένα τρίγωνο στην πέτρα κάτω δεξιά και αναφέρθηκε στην ανοικοδόμηση.
Η έκλειψη του Ήλιου:
Η γραμμή στα αριστερά περιέχει μια βασική γλώσσα είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Στις πιο αρχαίους πολιτισμούς, το σύμβολο "Ε" είναι η έννοια της ζωής.
Έτσι, η συσχέτιση του Ήλιου με τη ζωή είναι μια πολύ ενστικτώδης.
Έχουμε τρία «Ε» σε διαφορετικές θέσεις. Η σειρά δείχνει τον ήλιο, καθώς διασχίζει την εκλειπτική τροχιά του.Είναι πιθανό το τρίτο «Ε» για να δείχνει την καθοριστική στιγμή της πορείας του που ορίζεται περίπου 60 μοίρες ως προς την εκλειπτική.
Οι δύο κύκλοι σε γκρι αναφέρονται σε πλανήτες ή στο φεγγάρι. Στη δεύτερη περίπτωση, έχουμε παρατηρήσει ότι η «κύκλος της Σελήνης" αυξάνεται με τον ήλιο, κάνοντας εφικτή μια πιθανή ηλιακή έκλειψη.
Έχουμε τρία «Ε» σε διαφορετικές θέσεις. Η σειρά δείχνει τον ήλιο, καθώς διασχίζει την εκλειπτική τροχιά του.Είναι πιθανό το τρίτο «Ε» για να δείχνει την καθοριστική στιγμή της πορείας του που ορίζεται περίπου 60 μοίρες ως προς την εκλειπτική.
Οι δύο κύκλοι σε γκρι αναφέρονται σε πλανήτες ή στο φεγγάρι. Στη δεύτερη περίπτωση, έχουμε παρατηρήσει ότι η «κύκλος της Σελήνης" αυξάνεται με τον ήλιο, κάνοντας εφικτή μια πιθανή ηλιακή έκλειψη.
Η ηλιακή έκλειψη διαρκεί περίπου 180 'και η ακολουθία των «τριών ήλιων" μπορεί να υποδεικνύει το στάδιο της ανάπτυξης της(60'X3)
Το πρόβλημα είναι να προσδιοριστεί ο ακριβής χρόνος των αστρονομικών διαμόρφωσεων.
Με το λογισμικό του Starry Night Pro, αυτή η ρύθμιση δεν εμφανίζεται ακριβώς στον ουρανό του Visoko, σε μια περίοδο μεταξύ 2012 μ.Χ. και 100 000 π.Χ.
Αυτο σημαινει οτι:
Προσέγγιση αστρική
Η παρακάτω εικόνα είναι ένας χάρτης αστρονομικού πλάτους Visoko, που χρονολογείται από περίπου π.Χ. all'82.250
Η παρουσία των αστερισμών, σε ακολουθία, καθώς και χαραγμένα στην πέτρα, δίνουν την αίσθηση μιας πιθανής ακριβής συσχέτισης. Ωστόσο, αυτό αποτελεί μια μόνο μικρή προσέγγιση, δεδομένου ότι πολλές μεταβλητές δεν πληρούνται. Όλα αυτά μας έκαναν να συμπεράνουμε ότι η πέτρα Βισοκού δείχνουν αλλη μια φορά πολύ πιο απομακρυσμένες!
Με το λογισμικό του Starry Night Pro, αυτή η ρύθμιση δεν εμφανίζεται ακριβώς στον ουρανό του Visoko, σε μια περίοδο μεταξύ 2012 μ.Χ. και 100 000 π.Χ.
Αυτο σημαινει οτι:
.
Ο πέτρινος χάρτης έδειχνε τον ουρανό όπως ήταν το 88.272 π.Χ. ! ! !
Στην περίπτωση αυτή μπορεί να υπάρχουν τα εξης σφάλματα.
Α) Αν ο άξονας της Γης ήταν διαφορετικός, τότε η ημερομηνία που έβγαλε το πρόγραμμα είναι από υπερβολική έως λάθος.
Β) Το Viroko, το μέρος όπου βρέθηκε, να μην ήταν το μέρος όπου παρατηρήθηκε ο ουρανός.
Όμως, οι ερευνητές πιστεύουν πως ο πετρογλυφικός χάρτης ξεπερνάει τα 100.000 χρόνια.
Ακόμα κι αν οι ημερομηνίες είναι περίπου σωστές, με κάποια απόκλειση της τάξεως των 10 ή 20.000 χρόνων...
Προσέγγιση αστρική
Η παρακάτω εικόνα είναι ένας χάρτης αστρονομικού πλάτους Visoko, που χρονολογείται από περίπου π.Χ. all'82.250
Η παρουσία των αστερισμών, σε ακολουθία, καθώς και χαραγμένα στην πέτρα, δίνουν την αίσθηση μιας πιθανής ακριβής συσχέτισης. Ωστόσο, αυτό αποτελεί μια μόνο μικρή προσέγγιση, δεδομένου ότι πολλές μεταβλητές δεν πληρούνται. Όλα αυτά μας έκαναν να συμπεράνουμε ότι η πέτρα Βισοκού δείχνουν αλλη μια φορά πολύ πιο απομακρυσμένες!
-------------------------------------------------------------------------------
1)Το Ε δεν ειναι ελληνικο γράμμα;;
Στην ελληνική μυθολογία ο Ιλλυριός ήταν ο τελευταίος γιος του Κάδμου και της Αρμονίας. Γεννήθηκε κατά την εποχή της εκστρατείας εναντίον της Ιλλυρίας, οπότε και η χώρα αυτή πήρε το όνομά του.
Προς τα τέλη της ζωής τους, οι γονείς του Ιλλυριού, αλλά και ο ίδιος, έφυγαν από τη Θήβα και πήγαν στην Ιλλυρία, έχοντας πάρει τη μορφή φιδιών ή δρακόντων. Εκεί πέθαναν και εκεί ενταφιάσθηκαν. Τους «τάφους» τους, τους έδειχναν στους ιστορικούς χρόνους της αρχαιότητας.
Σύμφωνα με μία άλλη παράδοση, ο Κάδμος και η Αρμονία ήταν Ιλλυριοί και ο Κάδμος είχε οδηγήσει ιλλυρικά στρατεύματα εναντίον ελληνικών πόλεων. Μία άλλη παραλλαγή του μύθου, δημιουργημένη από λόγια πρόσωπα, αναφέρει ότι ο Ιλλυριός ήταν γιος του Πολυφήμου και της Γαλάτειας, αδελφός του Κελτού και του Γαλάτη.
Ο Ιλλυριός είχε έξι γιους και αρκετές θυγατέρες, από τις οποίες τρεις είναι γνωστές με τα ονόματά τους. Πιο συγκεκριμένα, παιδιά του Ιλλυριού ήταν οι: Έγχελος, Αυταριέας, Δάρδανος, Μαίδος, Ταύλας, Περραιβός, Παρθώ, Δαορθώ και Δασσαρώ.
Προς τα τέλη της ζωής τους, οι γονείς του Ιλλυριού, αλλά και ο ίδιος, έφυγαν από τη Θήβα και πήγαν στην Ιλλυρία, έχοντας πάρει τη μορφή φιδιών ή δρακόντων. Εκεί πέθαναν και εκεί ενταφιάσθηκαν. Τους «τάφους» τους, τους έδειχναν στους ιστορικούς χρόνους της αρχαιότητας.
Σύμφωνα με μία άλλη παράδοση, ο Κάδμος και η Αρμονία ήταν Ιλλυριοί και ο Κάδμος είχε οδηγήσει ιλλυρικά στρατεύματα εναντίον ελληνικών πόλεων. Μία άλλη παραλλαγή του μύθου, δημιουργημένη από λόγια πρόσωπα, αναφέρει ότι ο Ιλλυριός ήταν γιος του Πολυφήμου και της Γαλάτειας, αδελφός του Κελτού και του Γαλάτη.
Ο Ιλλυριός είχε έξι γιους και αρκετές θυγατέρες, από τις οποίες τρεις είναι γνωστές με τα ονόματά τους. Πιο συγκεκριμένα, παιδιά του Ιλλυριού ήταν οι: Έγχελος, Αυταριέας, Δάρδανος, Μαίδος, Ταύλας, Περραιβός, Παρθώ, Δαορθώ και Δασσαρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου