Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2020

ΙΕΡΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ: Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ-ΑΓΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΑΞΟΝΑΣ

 

The World Grid” Από: Misztika (2020)



Ο ορισμός της Ιερής Γεωγραφίας «μπορεί να είναι ευρέως [κατανοητός] ως η περιφερειακή [ή παγκόσμια] γεωγραφική τοποθέτηση ιερών τόπων σύμφωνα με διάφορους […] παράγοντες» (Gray 1982-2020). Κατά συνέπεια, «συγκεκριμένα γεωγραφικά χαρακτηριστικά και περιοχές εμφανίζονται πιο εμφανώς από άλλα στον ιερό χάρτη» (Forbes-Boyte 2011).






Επιλέχθηκαν όλοι από ένα απλό ατύχημα ή επιλέχθηκαν για κάποιο σκοπό;





Η διάταξη τέτοιων ιστότοπων μπορεί να εκληφθεί ως ιερός κώδικας που δημιουργήθηκε για άγνωστους λόγους από αρχαίους πολιτισμούς. 
Σε όλο τον κόσμο, η ανθρωπότητα δημιούργησε εξαιρετικές δομές σε ισχυρούς ιστότοπους, και παρόλο που μπορούν να χωριστούν με μεγάλες αποστάσεις και χιλιάδες χρόνια, ταυτόχρονα διασυνδέονται σε όλο τον πλανήτη με αόρατα μονοπάτια, παρόμοια με τις πλάγιες και διαμήκεις γραμμές, και συνήθως γνωστά ως το παγκόσμιο πλέγμα (Burns 2011; Serena 2018). 
Ο ερασιτέχνης αρχαιολόγος, Alfred Watkins, ανακάλυψε το 1921 ότι αρχαία χαρακτηριστικά και δομές σε όλο το αγγλικό τοπίο φαίνεται να είναι διατεταγμένα σε ευθείες γραμμές ( Ibid .). 
Το 1925, δημοσίευσε τις παρατηρήσεις του στο βιβλίο The Old Straight Track, όπου προτείνει τα αρχαία μνημεία να συνδέονται με ένα δίκτυο τεμνόμενων ευθείων και μετρήσιμων κομματιών ( Ibid.). 
Τέτοιες τοποθεσίες είναι συνήθως γεωγραφικά υψηλότερες από άλλες περιοχές γύρω τους, και ορισμένες, ειδικά στην Αγγλία και τη Γαλλία, διαθέτουν εξέχοντα χριστιανικά μνημεία, αλλά συνήθως κατασκευάζονται πάνω από αρχαιότερα ερείπια (Burns 2011). 
Στη δουλειά του, ο Watkins θεωρεί επίσης ότι τα αρχαία ορόσημα κατά μήκος του ley lines κατασκευάστηκαν σκόπιμα από άντρες με σκοπό την επένδυση των εμπορικών οδών, κάτι που είναι αμφισβητήσιμο, καθώς πολλές από αυτές τις τοποθεσίες βρίσκονται φυσικά στις περιοχές που είναι δύσκολο να προσεγγιστούν απλά από έναν άνθρωπο -όπως, όπως βουνά, νησιά και ελάσματα (Burns 2011; Serena 2018).
 Μερικοί άλλοι ερευνητές πιστεύουν ότι οι γραμμές ley είναι γεωμαγνητικές και αποτελούν σημεία των ενεργειών της Γης και στη συνέχεια χαρακτηρίζονται από τεχνητές ιερές κατασκευές (Burns 2011).

  



Σύμφωνα με ανεξάρτητους συγγραφείς και ερευνητές, υπάρχει μια αξιοσημείωτη ευθυγράμμιση των ιερών και αρχαίων χώρων, που ονομάζεται Apollo / St Michael Axis, που εκτείνεται από τις ακτές της Ιρλανδίας νότια προς την Ελλάδα και το Ισραήλ. 
Το έργο GIS στο οποίο συμμετείχα είναι να δείξω αυτή τη Γραμμή, η οποία διασχίζει τα ιερά αφιερωμένα και στους δύο, τον Χριστιανό Αρχάγγελο, τον Μιχαήλ και τον Έλληνα θεό, τον Απόλλωνα. 
Με τη χρήση διαφορετικών εργαλείων, όπως ο λόφος και η προβολή , ο κύριος στόχος του είναι να διερευνήσει εάν οι ιστότοποι σχετίζονται γεωγραφικά, όπως ισχυρίζονται οι συγγραφείς, και ο ίδιος ο Άξονας είναι κάτι περισσότερο από μια αινιγματική σύμπτωση. 

Ανακάλυψη του άξονα του Απόλλωνα / του Αγίου Μιχαήλ :

Ο Jean Richer, διάσημος Γάλλος λόγιος που ζούσε στην Ελλάδα το 1950, ασχολήθηκε με τη μελέτη της λογοτεχνίας και της μυθολογίας.
 Ενδιαφερόταν επίσης για τον ιερό χαρακτήρα (Genius Loci) των τοπίων, ειδικά όσον αφορά την αρχαία αρχιτεκτονική. 
Σύμφωνα με τον ίδιο, η ιερή γεωμετρία είχε αντικατοπτριστεί κάποτε σε ναούς και μνημεία που χτίστηκαν σε σημαντικές τοποθεσίες (Michell 2000: xiii; Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 1-9).
 «Οι μελέτες του τον οδήγησαν να υποψιαστεί ότι μπορεί να υπήρχε κάποιο υποκείμενο σχέδιο που καθορίζει τη μορφή και τη θέση της αρχιτεκτονικής του ναού σε σχέση με την τοπογραφία της γης, και για αυτήν την ιδέα επινόησε τον όρο Ιερή Γεωγραφία» .


 



Σχέδιο: The Apollo-St. Μάικλ Άξονας . Από το εξώφυλλο του βιβλίου των P. Broadhurst, H. Miller, V. Shanley, B. Russel (2003).

Κατά την επίσκεψή σας σε αρχαία αξιοθέατα στην Ελλάδα, ο Jean Richer έθεσε πολλές ερωτήσεις: γιατί ορισμένοι ναοί βρίσκονται πάνω από απρόσιτα βουνά ή σε απομονωμένες πεδιάδες;
 Η τοποθεσία τους είναι ζήτημα σύμπτωσης ή σωστής τοποθέτησης; Και τέλος: ποιοι παράγοντες αποφάσισαν για τον ιστότοπό τους;
 Οι ίδιες ερωτήσεις ήρθαν στο μυαλό του Ρίτσερ ενώ επισκέπτονταν μεγαλιθικά μνημεία της Σέλτικ Βρετάνης. 
Υπάρχουν σχέσεις μεταξύ των κελτικών και των κλασικών τοπίων; (Michell 2000: xiii; Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 1-9).


Γραμμή του Απόλλωνα:

 




Στη διαδικασία της έρευνάς του, ο Γάλλος λόγιος ανακάλυψε ότι τουλάχιστον τρεις από τους σημαντικότερους ελληνικούς ναούς και μαντείες που συνδέονταν με τον αρχαίο θεό, τον Απόλλωνα, ήταν σε ευθεία ευθυγράμμιση και όλοι τους ήταν ευθεία (Michell 2000: xiii) ).


Δήλος - η θρυλική γενέτειρα του Απόλλωνα,


Δελφοί - κύριο ιερό του ίδιου ελληνικού θεού,


Αθήνα - το κέντρο της θεάς Αθηνάς, με το βωμό του Απόλλωνα στο σπήλαιο στην Ακρόπολη (Richer 1994: 1-16, 29-36, 120-125, 209).

Αργότερα, δύο ακόμη ιστότοποι έχουν προστεθεί σε αυτήν την ομάδα των ιερών του Απόλλωνα (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 1-9).


 

Ο Απόλλωνας τραβάει το Χρυσό Άρμα του». Από: Ελληνική Μυθολογία Wiki .

4. Κέρκυρα - Κέρκυρα, με τον λεγόμενο μυστικό ναό του Απόλλωνα, 5. Ρόδος - το νησί του Θεού του Ήλιου, Ήλιος / Φοίβος, επίσης ταυτισμένος με τον Απόλλωνα (Πλούσιος 1994: 22, 39, 94, 201, 122, 297 · Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 1-9).

Το πιο σημαντικό από όλα τα αξιοθέατα του Απόλλωνα είναι ο ναός των Δελφών, στην Ελλάδα. Μετά την ελληνική μυθολογία, ο θεός πήρε το ουράνιο άρμα του δύο φορές το χρόνο για να ταξιδέψει από τους Δελφούς στη μακρινή γη στο Βορρά (Μπερνς 2011). 

Γραμμή του Αγίου Μιχαήλ: 

Ο Richer ανακάλυψε επίσης ότι η Γραμμή του Απόλλωνα εκτείνεται βόρεια πέρα ​​από τα αρχαία μνημεία της Ελλάδας για να περάσει από τους περισσότερους αρχαίους προ-χριστιανικούς και χριστιανικούς χώρους στην Ιταλία, τη Γαλλία, τη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, όλοι συνδεδεμένοι, με τη σειρά τους, με τη χριστιανική φιγούρα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ (Michell 2000: xiii).


  


Τριακοστή έκτη ταπισερί της ταπετσαρίας της Αποκάλυψης: «Ο Άγιος Μιχαήλ πολεμά τον Δράκο» των Hennequin de Bruges και Robert Poisson (1375 και 1382). Από: Wikimedia Commons



Αυτά περιελάμβαναν τόσο εντυπωσιακούς τόπους όπως, ξεκινώντας από το νότο:


Monte Sant 'Angelo στη χερσόνησο Gargano (Ιταλία),


Sacra Di San Michele (οι ιταλικές Άλπεις),


Mont Saint Michel (Νορμανδία, Γαλλία),


Mount Michael's Mount (Κορνουάλη, Ηνωμένο Βασίλειο),


Skellig Michael (Co. Kerry, Ιρλανδία) (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 11-12).

Επτά βουνά:



Χάλκινο άγαλμα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ, Castel Sant'Angelo, Ρώμη. Φωτογραφία από: Wuestenigel (2018).

Μετά το Βιβλίο του Ενώχ , που είναι το απόκρυφο της Βίβλου, «St. Ο Μιχαήλ φαίνεται να είναι προστάτης των [επτά] βουνών και του Δέντρου της Ζωής που βρίσκεται σε ένα από αυτά [Kosloski 2019]. Σύμφωνα με την ίδια παράδοση, «μια φανταστική γραμμή συνδέει επτά διαφορετικά μοναστήρια από την Ιρλανδία με το Ισραήλ, [τα οποία είναι όλα αφιερωμένα στον Αρχάγγελο] ( Ibid .). Συνήθως, ονομάζεται Ιερή Γραμμή / Άξονας του Αγίου Μιχαήλ, Γραμμή Αγίου Μιχαήλ / Άξονας ή το Ξίφος του Αγίου Μιχαήλ ( Ibid .). Ο τελευταίος είναι ξεκάθαρα μια αναφορά στον Άγιο Μιχαήλ ως Αρχάγγελο με το σπαθί και τη νικηφόρα μάχη του με τον διάβολο, που συνήθως εκπροσωπείται ως δράκος με το σπαθί κάτω από τα πόδια Του ( Ibid .).

Σύμφωνα με μια τέτοια θεωρία, ο Άξονας περιστρέφεται γύρω από τα ακόλουθα επτά αρχαία μοναστήρια: (Kosloski 2019).


Skellig Michael (Co. Kerry, Ιρλανδία),


Όρος του Αγίου Μιχαήλ (Κορνουάλη, Ηνωμένο Βασίλειο),


Mont Saint Michel (Νορμανδία, Γαλλία),


Sacra Di San Michele (οι ιταλικές Άλπεις),


Monte Sant 'Angelo στη χερσόνησο Gargano (Ιταλία),


Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ του Πανορμίτη (Σύμη, Ελλάδα - στα βορειοδυτικά της Ρόδου),


Μοναστήρι Stella Maris (Όρος Κάρμελ, Ισραήλ) (Kosloski 2019).

Ωστόσο, ο αριθμός των ιστότοπων ποικίλλει ανάλογα με την παράδοση (Kosloski 2019) και μετά από ορισμένες άλλες πηγές υπάρχουν πάνω από τριάντα τέτοια μέρη που σχετίζονται με την ίδια Γραμμή / Άξονα.


Το τελικό σημείο:



Αγ. Michael »από τον Raphael (περ. 1504-1505). Από: Wikipedia. Η δωρεάν εγκυκλοπαίδεια .

Αν και η έβδομη και απόλυτη τοποθεσία στη Γραμμή στο νότο, δηλαδή η Μονή Stella Maris, αποδίδεται συνήθως στον Άγιο Μιχαήλ, «[εκεί] δεν φαίνεται να είναι άμεση σύνδεση μεταξύ του όρους Καρμέλ [και του Αρχαγγέλου]» (Μιχαήλ 2018). 

Το όρος Κάρμελ μπορεί να θεωρηθεί ως το σημείο κλεισίματος λόγω της ευθυγράμμισης και της τοπογραφίας του, και επίσης επειδή αναφέρεται στη Βίβλο ως ο τόπος όπου η ειδωλολατρική λατρεία του Βαάλ αντικαταστάθηκε από εκείνη του Ιεχωβά, και ο Προφήτης Του θριαμβεύει για τον ειδωλολατρικό ιερέα αντιπροσώπευε με τον ίδιο τρόπο όπως ο Αρχάγγελος σκοτώνοντας τον διάβολο-δράκο (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 347-366).


Ο Μιχαήλ εκδιώκει τους επαναστάτες αγγέλους. Εικονογράφηση από τον Gustave Doré ή τον John Milton's Paradise Lost. Φωτογραφία από το "War in Heaven" (2020) 

Ωστόσο, εάν «ληφθεί υπόψη η καμπυλότητα της γης, η [Γραμμή] τελειώνει στις« Πύλες της Κόλασης »στους πρόποδες του όρους Ερμών» (Michael 2018), που βρίσκεται μεταξύ Συρίας και Λιβάνου και βόρεια στο Όρος Κάρμελ .

 Το Βιβλίο του Ενώχ (Ενώχ 6: 1-6) περιγράφει το θρυλικό Όρος Ερμών ως το μέρος όπου οι πεσμένοι άγγελοι κατέβηκαν στη γη ή, μετά την Αποκάλυψη(Αποκ. 12: 7–10), πέταξαν από τον Ουρανό από τον Άγιο Μιχαήλ και τον αγγελικό στρατό Του. 
Σύμφωνα με άλλες πηγές, ωστόσο, το τελευταίο σημείο του Άξονα θα πρέπει να είναι ο Megiddo Tell (στα ελληνικά γνωστά ως Armageddon - η θέση της τελικής μάχης μεταξύ του καλού και του κακού), που βρίσκεται κοντά στο όρος Carmel (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 347-366) Κατά συνέπεια, «η αξιοσημείωτη ευθυγράμμιση όλων των [τόπων] γίνεται αντιληπτή ως ένδειξη, δείχνοντας μια αποκαλυπτική μάχη μεταξύ του Αγίου Μιχαήλ και του [διαβόλου]» (Kosloski 2019).

  

«Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ Σκοτώνει τον Δράκο» του Δασκάλου της Αγίας Βερδιάνης (περίπου 1380 -1389) Από: Wikimedia Commons .

Οι παραπάνω ιστότοποι λέγεται ότι βρίσκονται σε ευθεία γραμμή και είτε «συνδέονται με εμφανίσεις [του Αρχαγγέλου ή] αρχαίων [ιερά] αφοσίωσης στον ουράνιο αγγελιοφόρο (Kosloski 2019)» .

Δύο βασικοί χαρακτήρες:

Ο Απόλλωνας-Άγιος Μιχαήλ Άξονας «δημιούργησε έτσι έναν διάδρομο ιερών που διέρρευσε τη Δυτική Ευρώπη, συνδέοντας τον αρχαίο ελληνικό κόσμο με μερικά από τα πιο εξέχοντα κέντρα της χριστιανικής θρησκείας» (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 
1).

  

"Apollo Killing the Python" από τον Hendrik Goltzius (μετά) (Holland, Mülbracht, (1558-1617). Από: Wikimedia Commons .

Τι κοινό έχουν αυτοί οι δύο χαρακτήρες, ο  Απόλλωνας και ο  Αρχάγγελος Μιχαήλ; 
Προφανώς, μοιράζονται τα ίδια χαρακτηριστικά και συσχετισμούς. Και οι δύο συνδέονται με το σύμβολο του Ήλιου, και οι θρύλοι τους δίνουν τον ίδιο αρχέτυπο τύπο του δολοφόνου ενός δράκου. 
Ενώ ο Άγιος Μιχαήλ σκοτώνει τον διάβολο με τη μεταμφίεση του δράκου, ο Απόλλωνας σκοτώνει τον περίφημο Πύθωνα, τον φίδι φύλακα του μαντείου των Δελφών. Μερικές φορές, ο Αρχάγγελος Μιχαήλ συνδέεται ακόμη και ως ο Χριστιανός ομόλογός του Έλληνα θεού του ήλιου, και επιπλέον το ίδιο το όνομά του σημαίνει: «Αυτός που είναι σαν τον Θεό» (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 1-4).
Ευθυγραμμίσεις - Γενικός Χαρακτηρισμός Ιστοτόπων και Συντεταγμένων τους:

Η πρώτη αγγλική δημοσίευση για την ανακάλυψη του Richer πραγματοποιήθηκε το 1991 από τους Christine Rhone και John Michell (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 12) που παρατήρησαν ότι «το πρώτο πράγμα που θέλει να μάθει για αυτή τη γραμμή είναι ο βαθμός ακρίβειας όταν προβάλλεται σε όλη την επιφάνεια του πλανήτη. 
Ο Richer το ορίζει ως μια γραμμή σταθερού ρουλεμάν με τον μεσημβρινό, μια λεγόμενη γραμμή rhumb , η οποία μπορεί να αναπαρασταθεί κατά την προβολή του Mercator στον κόσμο με μια ευθεία γραμμή που σχεδιάστηκε μεταξύ του Skellig Michael και του Mount Carmel »( Ibid .).
  
               «Ο Άγιος Μιχαήλ πολεμά έναν δράκο» του Λάμπερτ ντε Σεντ Ομέρ, περ. 
                 1448 (vellum), στο Chantilly, Musée Condé. Από: Peter (2011) Flickr .





Προκειμένου να διερευνηθεί εάν η θεωρία του Απόλλωνα / Αγ. Ο άξονας του Michael είναι σωστός, το πρώτο βήμα είναι να χρησιμοποιήσετε το ArchGis Mapγια να επισημάνετε τα σημεία των τοποθεσιών και να ελέγξετε εάν είναι ευθυγραμμισμένα σύμφωνα με την κατεύθυνση που περιγράφεται από τον Jean Richer, δηλαδή 60 μοίρες ΒΔ-ΝΑ. 
Εάν υπάρχει αυτή η ευθυγράμμιση, τα διαδοχικά σημεία πρέπει να τοποθετηθούν στην ίδια γραμμή. Πρέπει να επαληθευτεί οπτικά εάν χρησιμοποιώντας μια προβολή χάρτη, όλα τα σημεία απεικονίζονται κατά μήκος της ευθείας γραμμής.
 Εδώ παρουσιάζεται το πρώτο πρόβλημα: αν και οι ιστότοποι που σχετίζονται με το St. Michael μπορούν να επισημανθούν με ακρίβεια ως σημεία σε έναν χάρτη και οι συντεταγμένες τους μπορούν να βρεθούν εύκολα, οι ιστότοποι του Apollo δεν είναι τόσο εμφανείς σε αυτήν την περίπτωση. 
Σε αντίθεση με τον Άγιο Μιχαήλ που κατοικεί σε συγκεκριμένα βουνά ή βουνά, ο Απόλλωνας συνδέεται με ολόκληρα νησιά. 
Σε μερικά από αυτά, υπάρχουν περισσότεροι από ένας ναοί αφιερωμένοι σε αυτόν τον θεϊκό ηλιακό. Στη Ρόδο, για παράδειγμα, μπορεί να υπάρχουν δύο ιστότοποι του Apollo. ένα είναι στα βόρεια, στη Ρόδο (πρωτεύουσα του νησιού), και το δεύτερο πιθανώς στην Κάμειρο (Κάμερος), που βρίσκεται περίπου σαράντα χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της πόλης της Ρόδου. Ωστόσο, το πιο σημαντικό από τα δύο φαίνεται να είναι ο Ναός του Απόλλωνα Πύθιου στην Ακρόπολη της Ρόδου .
 Οι συγγραφείς επισημαίνουν επίσης τον Κάμιρο και τη Ρόδο, αλλά επιπλέον προσδιορίζουν τους Φεράκλους και Λίνδο (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 8, 343-346).

Οι αρχικές γραμμές ( Σχήμα 1 και 2 ), που έχουν σχεδιαστεί μέσω του GIS , περιλαμβάνουν και τα δύο: τις τοποθεσίες του Αγίου Μιχαήλ και του Απόλλωνα, από το πρώτο σημείο (Skellig Michael) έως το τελευταίο που έδωσαν οι συγγραφείς, δηλαδή ας πούμε, το όρος Κάρμελ στο Ισραήλ. Αν λάβουμε υπόψη όλους τους ιστότοπους του Αρχαγγέλου, συμπεριλαμβανομένης της Μονής του Αγίου Μιχαήλ στο ελληνικό νησί της Σύμης, η γραμμή θα πήγαινε ελαφρώς παραπλανητικά προς τα βόρεια από τη γραμμή των ιερών του Απόλλωνα, που ξεκινά από το ελληνικό νησί της Κέρκυρας.


 Σχήμα 1: Ο άξονας του Απόλλωνα / του Αγίου Μιχαήλ με τα αρχικά και τελικά σημεία. Έργο GIS.


Καθώς οι συντεταγμένες διαφέρουν ελαφρώς σε αρκετές περιπτώσεις, η ευθεία γραμμή κατά συνέπεια σπάει σε ορισμένα σημεία. 
Για να επιτευχθεί ένας σχετικός συμβιβασμός, οι συντεταγμένες των νησιών του Απόλλωνα, και όχι συγκεκριμένα σημεία με τους ναούς, έχουν επιλεγεί για χάρη αυτού του έργου.
60 βαθμοί 11 λεπτά δυτικά του βορρά

Όπως φαίνεται από το Σχήμα 1 , ο Άξονας διασχίζει τον πλανήτη σχεδόν 60 μοίρες 11 λεπτά δυτικά του βορρά (Creightmore, Rocka 1996-2018; Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 13).
 Παρ 'όλα αυτά, ο Richer (1998) παραδέχεται ότι «κάθε τμήμα δεν μπορεί να προσανατολιστεί τέλεια προς την κατεύθυνση των 60 βαθμών ΒΔ-ΝΑ (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 12). 
Παρόλο που υπάρχουν διαφορές, σύμφωνα με τον μελετητή, είναι «ελάχιστες και αντισταθμίζουν ο ένας τον άλλον, έτσι ώστε η κατεύθυνση στο σύνολό της να είναι πράγματι πολύ κοντά σε αυτήν τη θεωρητική γωνία» ( Ibid. ), Όπως φαίνεται στο Σχήμα 2 ( παρακάτω).

Εικόνα 2: Ο άξονας του Απόλλωνα / του Αγίου Μιχαήλ. Έργο GIS.
LineAxis - η γραμμή που διασχίζει τους ιστότοπους (σε όλα τα σημεία).
Linia archeo - η γραμμή που ενώνει τα σημεία έναρξης και λήξης.
Άξονας του Αγίου Μιχαήλ - η γραμμή που ενώνει τα βουνά αφιερωμένα στον Άγιο Μιχαήλ
Apollo's Axis - η γραμμή που ενώνει τους ναούς αφιερωμένους στον Απόλλωνα.

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η Γραμμή του Αγίου Μιχαήλ ενώνεται με τον Απόλλωνα ανάμεσα στο Monte Sant'Angelo και το νησί της Κέρκυρας.

 Εκεί η Γραμμή φαίνεται ελαφρώς σπασμένη, ενώ κινείται νότια και αλλάζει σε Άξονα του Απόλλωνα (η κόκκινη γραμμή του "LineAxis" υποδηλώνει τέτοιες διακοπές).
 Ωστόσο, αν σχεδιάσουμε μια γραμμή που παραλείπει τους ιστότοπους του Απόλλωνα και πηγαίνει κατευθείαν από το Monte Sant'Angelo, στην Ιταλία, πιο μακριά προς τον ιστότοπο του Αρχάγγελου στη Σύμη, στην Ελλάδα, θα διατηρούσε έναν πιο ίσιο άξονα ( Εικόνα 3 ) . 
Σε αυτήν την περίπτωση, ωστόσο, δεν θα τελείωνε ακριβώς στο Mont Carmel, που βρίσκεται στα νότια, αλλά πιθανότατα θα έφτανε πιο κοντά στο σημείο του Mont Hermon.

 
         Εικόνα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ «Πανορμίτης». Από: Othodox Wikimedia .

 

Αυτό που είναι επίσης αρκετά ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η Μονή του Αρχαγγέλου Μιχαήλ του Πανορμίτη (Σύμη, Ελλάδα) χτίστηκε γύρω στον 5ο αιώνα μ.Χ. «πάνω από τη θέση ενός αρχαίου ναού αφιερωμένου στον ειδωλολατρικό θεό Απόλλωνα» (Σανιδόπουλος 2010). Κατά συνέπεια, τουλάχιστον ένας από τους χώρους του Αγίου Μιχαήλ επικαλύπτεται με έναν αρχαίο χώρο αφιερωμένο στον Απόλλωνα. 
Παρατηρείται επίσης ότι μερικά σημεία της λατρείας του Απόλλωνα ή του Αγίου Μιχαήλ είναι συγκεντρωμένα γύρω από την κεντρική γραμμή, αλλά δεν διασχίζονται άμεσα από τον άξονά της.
 Για παράδειγμα, στη Σύμη, τα περισσότερα μοναστήρια και εκκλησίες διάσπαρτα σε όλο το νησί είναι αφιερωμένα στον Άγιο Μιχαήλ (Σανιδόπουλος 2010). 
Το ίδιο φαινόμενο εμφανίζεται στη Γαλλία, όπου ο Αρχάγγελος τιμάται ως προστάτης άγιος. 
Παρόμοια πολλαπλότητα των ναών του Απόλλωνα παρατηρείται στα ελληνικά νησιά.



Εικόνα 3: Επτά βουνά του Αγίου Μιχαήλ. Από: Serena (2018): από το βορρά; Skellig Michael, Ιρλανδία, Saint Michael's Mount UK, Mont Saint Michel, France, Sacra Di San Michele, Italy, Monte Sant 'Angelo, Gargano, Italy, Archangel Michael of Panormitis, Symi, Greece and Stella Maris Monastery ή πιο συγκεκριμένα, Mont Hermon στο Ισραήλ.

Συνοψίζοντας, αν και ορισμένοι ιστότοποι είναι λίγο παραπλανημένοι από την ακριβή κατεύθυνση του Apollo / St. Ο Άξονας του Μιχαήλ, είναι το αποτέλεσμα του φυσικού προσανατολισμού του τοπίου, όπου βρίσκονταν οι ναοί / μοναστήρια. Όπως υπογραμμίζεται παραπάνω, ένα άλλο ζήτημα αφορά τις ακριβείς συντεταγμένες των εν λόγω ιστότοπων. στη Ρόδο, ενδέχεται να υπάρχουν περισσότεροι ιστότοποι που σχετίζονται με το Apollo / Helios, και έτσι οι συντεταγμένες μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον επιλεγμένο ιστότοπο. Επιπλέον, αν και ορισμένοι από τους ιστότοπους δεν βρίσκονται ακριβώς στο Apollo / St. Michael Line, όλοι τρέχουν κατά μήκος της ευθείας γραμμής που σχεδιάστηκε μεταξύ του πρώτου και του τελευταίου σημείου, το οποίο μπορεί να απεικονιστεί και να αναλυθεί γραφικά μέσω του GISχάρτης, με την προϋπόθεση ότι όλες οι συντεταγμένες είναι επαρκείς. Τέλος, όπως καταλήγουν οι John Mitchell και Christine Rhone (1998): «Έχοντας υπόψη την απόσταση από τη δυτική Ιρλανδία προς τους Αγίους Τόπους, περίπου 2.500 μίλια, [περίπου 4 024 km], και το γεγονός ότι πολλές από τις τοποθεσίες είναι φυσικές ορόσημα, αγιάζει από τη φύση και όχι από την ανθρώπινη επιλογή, η ευθεία πορεία στην οποία βρίσκονται όλοι είναι πράγματι στενή »(Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 12). Παρ 'όλα αυτά, μπορεί να παρατηρηθεί ότι όσο πιο κοντά βρίσκεται η Γραμμή μια συγκεκριμένη τοποθεσία, τόσο πιο σημαντική φαίνεται από την άποψη της λατρείας και της κληρονομιάς.
 
              «Ο Θρυλικός Κολοσσός της Ρόδου που περνάει πάνω από το λιμάνι» (1886) Ferdinand                          Knab. Σε: McDermott, A. (2018).

Επιλεγμένα σημεία στο Apollo / St. Μάικλ Άξονας:

Η μελέτη του Richer συνεχίστηκε από αρκετούς ερευνητές, μεταξύ άλλων, από τους συγγραφείς του βιβλίου, με τίτλο The Dance of the Dragon. 
Μια Οδύσσεια στις Γήινες Ενέργειες και την Αρχαία Θρησκεία,συγκεκριμένα ο Paul Broadhurst, ο Hamish Miller, ο Vivienne Shanley και ο Ba Russell.

 Σύμφωνα με τις μελέτες τους και τους Richer, η αναφερόμενη ευθυγράμμιση των ιερών χώρων εκτείνεται για περίπου 2, 500 μίλια (4024 χιλιόμετρα). 
Ξεκινά από την απομακρυσμένη ακτή του Ατλαντικού της Ιρλανδίας, και στη συνέχεια διασχίζει τη Δυτική Ευρώπη και, εάν επεκταθεί, φτάνει στο όρος Κάρμελ στο Ισραήλ, κοντά στην περίφημη τοποθεσία Armageddon (Megiddo) (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 1-16) .
 Εκτός από τους πιο σημαντικούς ιστότοπους που αναφέρθηκαν παραπάνω, άλλοι εμπίπτουν επίσης σε αυτήν την ευθυγράμμιση (Le Mans, Bourges) ή βρίσκονται σε κοντινή απόσταση (Tours, Nevers, Blois, Perugia), ωστόσο, εξακολουθούν να συνδέονται με τους προαναφερθέντες ήρωες.
 Συνολικά, οι συγγραφείς απαριθμούν και περιγράφουν πάνω από τριάντα ιστότοπους που σχετίζονται με τον Άξονα του Απόλλωνα / Αγίου Μιχαήλ (Creightmore, Rocka 1996-2018, Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 1-16).


    ΣχΤμήμα 4: Άξονας του Αγίου Μιχαήλ με τα πέντε εξέχοντα ιερά που μελετήθηκαν στο έργο GIS.

Αντίστοιχα, ο Απόλλωνας / Άγιος Μάικλ Άξονας περνά πέρα ​​από ή κοντά:
  1. Skellig Michael, Ιρλανδία,
  2. Mount Michael's Mount, Ηνωμένο Βασίλειο,
  3. Mont St. Michel, Γαλλία,
  4. Mayenne, Γαλλία,
  5. Le Mans, Γαλλία,
  6. Περιηγήσεις, Γαλλία,
  7. Blois, Γαλλία,
  8. Issoudun, Γαλλία,
  9. Μπουρζ, Γαλλία,
  10. Sancoins, Γαλλία,
  11. Nevers, Γαλλία,
  12. Moulins, Γαλλία,
  13. Digois, Γαλλία,
  14. Charolles, Γαλλία,
  15. St.Vincent des Pres, Γαλλία,
  16. Cluny, Γαλλία,
  17. Macon, Γαλλία,
  18. Περούζ, Γαλλία,
  19. Λυών, Γαλλία,
  20. Vienne, Γαλλία,
  21. St. Beron, Γαλλία,
  22. Μπόζελ, Γαλλία,
  23. Sacra di San Michele (Τορίνο), Ιταλία,
  24. San Michele (Castiglione di Garfagnana), Ιταλία,
  25. Monte Sant Angelo (Gargano), Ιταλία,
  26. Κέρκυρα, Ελλάδα,
  27. Δελφοί, Ελλάδα,
  28. Αθηνα, Ελλάδα,
  29. Delos, Greece, (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 1-16),
  30. Αρχάγγελος Μιχαήλ του Πανορμίτη, Σύμη, Ελλάδα , (Kosloski 2019),
  31. Ρόδος , Ελλάδα,
  32. Mount Carmel (Armageddon), Ισραήλ, (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 1-16) ή Mount Hermon, Israel, (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 1-16).
Semina, The Delphic Tholos, φαίνεται από ψηλά. Από: Wikipedia. Η δωρεάν εγκυκλοπαίδεια . Ένας από τους βασικούς ναούς στη γραμμή ley αφιερωμένος στον Απόλλωνα.

Στην παρουσίαση του GIS , υπάρχει μόνο ένας περιορισμένος αριθμός ιστότοπων που περιλαμβάνονται για να παρέχουν μια πιο λεπτομερή περιγραφή του τοπίου τους ( Εικόνα 4 ). 
Επιπλέον, το έργο επικεντρώνεται ιδιαίτερα στον Άγιο Μιχαήλ Άξονα και τα χαρακτηριστικά των πέντε εξέχοντων ιερών του, από πλευράς συντεταγμένων, φυσικής θέσης, υψομέτρου και γεωγραφικής ορατότητας.
Συντεταγμένες των επιλεγμένων ιστότοπων του Απόλλωνα / του Αγίου Μιχαήλ

Όπως απεικονίζεται παραπάνω, η Le St St. Michael / Apollo Line σπάει σε κάποια σημεία στο δρόμο της προς τα νότια, ειδικά καθώς κινείται από το βόρειο δρόμο του Αγίου Μιχαήλ στο νότιο απόλλωνα.
 Ωστόσο, όταν διαχωρίζουμε τις δύο γραμμές ley και τις σχεδιάζουμε μία προς μία, και οι δύο διατηρούν έναν πιο ίσιο άξονα. Είναι επίσης επειδή περιλαμβάνουν λιγότερα σημεία στο δρόμο τους από ό, τι όταν συνδυάζονται μαζί.

Πέντε ιστότοποι του Apollo (όλοι στην Ελλάδα) και οι συντεταγμένες τους σύμφωνα με τους Χάρτες Google:


Ο Άξονας του Απόλλωνα με πέντε ναούς στο δρόμο:

  1. Κέρκυρα - Κέρκυρα: 39.6243 ° Β; 19,9217 ° Β
  2. Δελφοί: 38,4824 ° Β; 22.5010 ° Α
  3. Αθήνα: 37.9838 ° Β; 23.7275 ° Α
  4. Δήλος: 37.3963 ° Β; 25.2689 ° Β
  5. Ακρόπολη Ρόδου: 36.4399 ° Β; 28.2106 ° Β

Οι ιστότοποι Five St Michael και οι συντεταγμένες τους σύμφωνα με τους Χάρτες Google:


Άξονας του Αγίου Μιχαήλ με πέντε ιερά στο δρόμο:
  1. Skellig Michael (Ιρλανδία): 51.7707 ° Β; 10.5405 ° Δ
  2. Όρος St Michael (UK): 51.7707 ° Β 10.5405 ° Δ
  3. Mont St Michel (Γαλλία): 48.6361 ° Β, 1.5115 ° Δ
  4. Sacra di San Michele (Ιταλία): 45.0964 ° Β, 7.3422 ° Β
  5. Monte Sant'Angelo (Ιταλία): 44.1527 ° Β, 10.4113 ° Β
Γεωγραφικά χαρακτηριστικά και προέλευση των τοποθεσιών του Αγίου Μιχαήλ στον Άξονα:


Τοπικός χάρτης του Αγίου Μιχαήλ Όρος από το 1946 Σε: Wikipedia. Η δωρεάν εγκυκλοπαίδεια .


Και οι δύο χαρακτήρες, ο Απόλλωνας και ο Άγιος Μιχαήλ, έχουν ψηλούς βράχους ή νησιά. 
Αν και ο Άγιος Μιχαήλ προτίμησε τις βραχώδεις κορυφές, ο Απόλλωνας και η δίδυμη αδερφή του, η Άρτεμις, φαίνεται να είχαν στην κατοχή τους ολόκληρα τα ελληνικά νησιά: Κέρκυρα, Ρόδο, Δήλο, Δελφοί, όλα βρίσκονται στη Γραμμή. 

Τα ιερά του Απόλλωνα βρίσκονται συνήθως στις πλαγιές των βουνών, προφανώς επιλεγμένα για τα πνευματικά τους χαρακτηριστικά. 
Μερικοί ναοί, αφιερωμένοι τόσο στον Απόλλωνα όσο και στον Άγιο Μιχαήλ, βρίσκονται επίσης στα βραχώδη σπήλαια (Αθήνα / Sacra di San Michele) (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 1-29). 
Σύμφωνα με τον Jean Richer (1994), τοποθετήθηκαν «στη μέση του πουθενά, πάνω από απρόσιτα βουνά ή απομονωμένα σε απομακρυσμένες πεδιάδες» ( Ibid .: 7).

Σχέδιο του όρους Άγιος Μισέλ από τον Eugène Viollet-le-Duc »(2020) Σε: Wikipedia. Η δωρεάν εγκυκλοπαίδεια α.

Τα ιερά του Αγίου Μιχαήλ μοιράζονται όχι μόνο την αφοσίωσή τους στον Αρχάγγελο αλλά και τον τρόπο με τον οποίο ενέπνευσε τη δημιουργία τους, μέσω ονείρων και οραμάτων (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 1-29) 
«Ένα προφανές χαρακτηριστικό είναι ότι είναι όλες οι βραχώδεις κορυφές ή τα βουνά, […] παραδοσιακά συνδέονται με τον« άγγελο των υψηλών τόπων »( Ibid .: 13). Όλοι τους φτάνουν σε απόσταση τουλάχιστον 60 μέτρων πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και δεν είναι εύκολα προσβάσιμα, που βρίσκονται είτε σε απόσταση από τις ακτές είτε στα βουνά, όπως πλωτά νησιά στον ωκεανό ή κάστρα ψηλά στα σύννεφα. Όλα τα μοναστήρια είναι επίσης τα κέντρα προσκυνητών για αιώνες και οι πιο σημαντικοί χώροι του Αγίου Μιχαήλ στις περιοχές τους ( Ibid .: 1-29).
Ψηφιακά μοντέλα ανύψωσης και οπτικοποίηση των δεδομένων εδάφους:

Για την απεικόνιση ενός γεωγραφικού σχήματος και τοπογραφικών χαρακτηριστικών χαρακτηριστικών των τοποθεσιών του Αγίου Μιχαήλ, τα ψηφιακά τους μοντέλα ανύψωσης (DEM) έχουν χρησιμοποιηθεί και για τους πέντε παραπάνω αριθμούς.
 Στη συνέχεια, το εφέ λόφου έχει εφαρμοστεί σε όλους έτσι ώστε να επιτευχθεί μια τρισδιάστατη αναπαράσταση της επιφάνειας. 
Οι μορφές γης χαρτογραφούνται με τη βοήθεια των επιπέδων χρώματος, τα οποία αντιπροσωπεύουν γεωγραφικά χαρακτηριστικά όλων των τοποθεσιών, όπως τα ύψη τους, και απεικονίζουν οπτικά τη διάταξη των πεδινών (πράσινων) και των ορεινών περιοχών (κόκκινο).

Υψόμετρο Skellig Michael: 218 μέτρα (715 πόδια) πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.


Skellig Michael, Ιρλανδία

Το Skellig Michael, που ονομάζεται επίσης το Great Skellig είναι το πιο δραματικό καταφύγιο του Αγίου Μιχαήλ από όλα. 
Μοιάζει με έναν μαύρο και δύσκολο προσβάσιμο πυραμιδικό βράχο στον Ατλαντικό Ωκεανό, οκτώ μίλια (12 χλμ.) Από τη δυτική ακτή της Ιρλανδίας, στο County Kerry (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 12,55; Υπουργείο Πολιτισμού 2010) . Το Skellig Michael είναι γνωστό για τις θρυλικές εμφανίσεις του Αρχαγγέλου πάνω στα βράχιά του, αλλά ως επί το πλείστον αναγνωρίζεται ως ένα από τα πιο σημαντικά παραδείγματα του παλαιοχριστιανικού ιρλανδικού μοναχισμού και του άκρως ασκητικού του χαρακτήρα (Τμήμα Πολιτισμού 2010). 
Πιθανώς ήδη τον 6ο αιώνα, μια μικρή ομάδα μοναχών επέλεξε το νησί για το μακρινό και απρόσιτο μοναστήρι τους ( Ibid.). Ως εκ τούτου, το Skellig περιγράφεται συνήθως ως το πιο μοναχικό μέρος στη γη (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 12,55).










  •  .


 Η ανύψωση του Skellig Michael (β)
Υψόμετρο του Αγίου Μιχαήλ: 67 μέτρα (221 πόδια) πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας


Mount Michael's Mount, Ηνωμένο Βασίλειο

Ένα βραχώδες νησί στην Κορνουάλη συνδέεται με την ηπειρωτική χώρα με ένα λιθόστρωτο μονοπάτι με χαμηλή παλίρροια και μπορεί να επιτευχθεί μόνο με βάρκα σε άμπωτη (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 12). 
Θεωρήθηκε ως ο Κορνουάνος ομόλογός του Mont Saint Michel στη Γαλλία από τότε που παραδόθηκε στη Βενεδικτίνη θρησκευτική εντολή από τον Έντουαρντ ο Ομολογητής τον 11ο αιώνα («Όρος του Αγίου Μιχαήλ» 2020). Ωστόσο, η τοποθεσία είχε ένα μοναστήρι ήδη από τον όγδοο αιώνα ( Ibid .). 
Το όρος του Αγίου Μιχαήλ βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο της γης πάνω από τη στάθμη της θάλασσας όλων των ιερών.





Υψόμετρο Mont Saint Michel: 92 μέτρα (301 πόδια) πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.



                              Mount Saint Michel, Γαλλία

Είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά μοναστήρια αφιερωμένα στον Άγιο Μιχαήλ, που βρίσκεται ακριβώς έξω από την ακτή της Νορμανδίας στη βόρεια Γαλλία, σε ένα μεγάλο βραχώδες νησί με ένα σύμπλεγμα μεσαιωνικών κατασκευών (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 11).
 Όπως συμβαίνει ένας θρύλος, το 708 Aubert, ο επίσκοπος του Avranches είχε στο όνειρό του ένα όραμα για τον Αρχάγγελο Μιχαήλ που του έδωσε εντολή να κατασκευάσει ρητορική σε ένα μεγάλο απομονωμένο βραχώδες νησάκι (Harpur, Westwood 1997: 166). Τελικά, το Mont Saint Michel μεγάλωσε για να γίνει ένα ισχυρό θρησκευτικό κέντρο του Μεσαίωνα, προσελκύοντας προσκυνητές από μακρινά ( Ibid .: 166).




Υψόμετρο Sacra Di San Michele: 888 μέτρα (2913 πόδια) πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας .



             Sacra Di San Michele, Ιταλία. Από: Atlas Obscura.

Τα δύο τελευταία μοναστήρια βρίσκονται ψηλά στα βουνά. Το πρώτο τοποθετείται στο υψηλότερο σημείο πάνω από τη στάθμη της θάλασσας όλων των ιερών. Βρίσκεται στην περιοχή του Πιεμόντε της βορειοδυτικής Ιταλίας, σαράντα χιλιόμετρα από το Τορίνο Sacra di San Michele 2020). 
Το μοναστήρι αφιερωμένο στον Άγιο Μιχαήλ χτίστηκε τον δέκατο ή τον ενδέκατο αιώνα, στην κορυφή του βουνού Pirchiriano, το οποίο εξακολουθεί να φυλάσσει τη φυσική διαδρομή μέσω των ιταλικών Άλπεων στη Γαλλία (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 11 · Sacra di San Michele 2020). 
Το μοναστήρι είναι προφανώς το ίδιο μέρος που ενέπνευσε τον συγγραφέα Umberto Eco να συλλάβει το έργο με τις καλύτερες πωλήσεις το 1980, το όνομα του τριαντάφυλλου ( Il nome della rosa ) (Sacra di San Michele 2020).



Υψόμετρο Monte Sant 'Angelo Di Gargano: 800 μέτρα (2625 πόδια) πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.




      Monte Sant 'Angelo Di Gargano, Ιταλία. Από: Foggia Σήμερα.

Το San Michele di Monte Gargano είναι το τελευταίο αποτύπωμα του Αρχάγγελου, τοποθετημένο στην Ιταλία, στην αιχμή του περιγράμματος της χώρας σε σχήμα μπότας, στην κορυφογραμμή του βουνού Gargano (Broadhurst, Miller, Shanley, Russel 2003: 11). Η καρδιά του Ιερού του Αγίου Μιχαήλ βρίσκεται στο σπήλαιο, το οποίο ήταν ο προορισμός πολλών προσκυνημάτων, ξεκινώντας από το νορμανδικό μοναστήρι του Mont Saint Michel («Monte Sant 'Angelo» 2020). Σύμφωνα με έναν μύθο, το σπήλαιο ήταν αφιερωμένο στον Άγιο Μιχαήλ καθώς ο Αρχάγγελος είχε εμφανιστεί εκεί τρεις φορές, στα 490, 492 και 493 ( Ibid .). Επιπλέον, το 2019 οι αρχαιολόγοι του Ludwig Maximilian University ανασκαφές στην περιοχή ανακοίνωσαν την ανακάλυψη ιχνών ελληνιστικού ναού χρονολογούνται στο δεύτερο αιώνα π.Χ. ( Ibid .).



Οπτικοποίηση της ορατότητας

Το σύνολο δεδομένων DEM έχει χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία προβολών όπως στην ανάλυση της ανύψωσης και της μορφής εδάφους των τοποθεσιών. Οι χάρτες αντιπροσωπεύουν τις περιοχές που είναι ορατές σε απόσταση 10 χλμ. Από τις τοποθεσίες με κόκκινο χρώμα και εκείνες που είναι αόρατες με πράσινο χρώμα.

Ορατότητα του Skellig Michael: 218 μέτρα (715 πόδια) πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας .




Ορατότητα του Αγίου Μιχαήλ: 67 μέτρα (221 πόδια) πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.



Ορατότητα του Mont Saint Michel: 92 μέτρα (301 πόδια) πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Ορατότητα της Sacra Di San Michele: 888 μέτρα (2913 πόδια) πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.





Ορατότητα του Monte Sant 'Angelo Di Gargano: 800 μέτρα (2625 πόδια) πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.




Τα αποτελέσματα φαίνονται αρκετά ενδιαφέροντα. Σε όλες τις περιπτώσεις, υπάρχει ένα ευρύ φάσμα ορατότητας καθώς όλοι οι ιστότοποι βρίσκονται στις κορυφές των βουνών / βουνών. Η ορατότητα από το Mont Saint Michael και το Mount Michael's Mount συγκεντρώνεται έντονα γύρω από τις τοποθεσίες και στη συνέχεια διασκορπίζεται σε κόκκινες κηλίδες γύρω από την περιοχή, ειδικά στην περίπτωση του Skellig Michael. 
Επιπλέον, στην τοποθεσία Sacra Di San Michele και Monte Sant 'Angelo Di Gargano, η εμβέλεια της ορατότητας σχηματίζει μεγάλες κόκκινες ζώνες, καθώς και τα δύο ιερά βρίσκονται στην κορυφογραμμή των βουνών.

Υπάρχουν, ωστόσο, ορισμένοι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την αξιολόγηση του εργαλείου προβολής , καθώς ενδέχεται να επηρεάσουν σημαντικά την ορατότητα. Πρώτα απ 'όλα αυτά είναι ατμοσφαιρικές συνθήκες στις εν λόγω τοποθεσίες. ο καιρός σε αυτές τις περιοχές είναι επιρρεπείς σε ξαφνικές αλλαγές και έχει ενοχλητική επίδραση στη θέα από την κορυφή των μοναστηριών, ειδικά λόγω πυκνών ομίχλης και νεφών.
Αποτελέσματα του έργου GIS

Συνολικά, το GIS αποδείχθηκε ένα πολύτιμο και ωφέλιμο εργαλείο στην περιγραφή και σε βάθος ανάλυση του θέματος, υπό την προϋπόθεση ότι τα δεδομένα που εφαρμόστηκαν είναι καλής ποιότητας για την πλήρη απεικόνιση όλων των σημείων του έργου.


             Sacra Di San Michele. Από: Munumento Symbolo Del Piemonte .

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι σημαντικότεροι ιστότοποι που είναι αφιερωμένοι στον Apollo / St Michael βρίσκονται σε ευθεία Ley Line, λίγο πολύ ευθυγραμμισμένες με την κατεύθυνση των 60 μοιρών ΒΔ-ΝΑ. Άλλοι μένουν κοντά σε αυτήν τη γραμμή. Επιπλέον, αποδεικνύεται ότι τα μοναστήρια του Αγίου Μιχαήλ επιτυγχάνουν τον κύριο σκοπό τους να είναι τα ιερά κέντρα: όχι εύκολα προσβάσιμα αλλά ορατά και καλωσορίζοντας προσκυνητές που λατρεύουν τον Αρχάγγελο.

Το δικό μου προσκύνημα:

Πάντα ονειρευόμουν να κάνω προσκύνημα κατά μήκος του St.Michael / Apollo Line. Ωστόσο, λόγω της μεγάλης απόστασης του κομματιού, είναι απίθανο να το ολοκληρώσω αμέσως. Επομένως, θα είναι πιο λογικό να χωρίσετε τη διαδρομή σε μικρότερα τμήματα ή να επισκεφθείτε τα ιερά ενώ ταξιδεύετε σε μια συγκεκριμένη χώρα.






Μέχρι στιγμής, έχω επισκεφτεί τρία από τα επτά Όρη του Αγίου Μιχαήλ και μερικούς από τους ναούς του Απόλλωνα κατά την επίσκεψή μου στην Ελλάδα. Ο πρώτος ιστότοπος των αναφερόμενων ιερών που έχω δει ποτέ ήταν το Mont Saint Michel στη Νορμανδία. Πήγα εκεί το 2006, κατά τη διάρκεια της παραμονής μου στη Γαλλία. Καθώς μελετούσα την ιστορία της τέχνης στο Παρίσι, συνήθως ταξίδευα εκείνη τη στιγμή σε όλη τη χώρα για να δω τον καλλιτεχνικό και αρχιτεκτονικό θησαυρό της, για τον οποίο η Γαλλία είναι τόσο διάσημη. Ήταν πολύ καιρό πριν έμαθα για τον Άξονα του Αγίου Μιχαήλ, το οποίο τελικά συνέβη το 2008, κατά την επίσκεψή μου στην Κορνουάλη - μια γοητευτική χερσόνησος της Κελτικής που ανήκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πέρασα εκεί ένα μεγάλο Σαββατοκύριακο Μαΐου με τον φίλο μου. Έχοντας φτάσει στην πιο δυτική πόλη, το Penzance, ταξιδέψαμε και οι δύο στο όρος του Αγίου Μιχαήλ, που βρίσκεται στον κόλπο, κοντά στην πόλη Marazion. 
Εκείνη τη στιγμή, Κατάλαβα ότι πρέπει να υπάρχει μια ισχυρή σύνδεση μεταξύ αυτών των δύο βουνών του Αγίου Μιχαήλ, των Νορμανδών και της Κορνουάλης, αλλά σκέφτηκα κυρίως την αμοιβαία αφοσίωσή τους στον Αρχάγγελο, την παρόμοια αρχιτεκτονική τους και το φυσικό έδαφος της τοποθεσίας τους.
 Δεν είχα συνειδητοποιήσει ακόμα, θα μπορούσαν να είναι αλληλένδετα τόσο γεωγραφικά όσο και ότι υπάρχουν άλλα ιερά αυτού του είδους στην Ευρώπη.


                 Το εξώφυλλο του βιβλίου των Broadhurst, P., Miller, H. Shanley, V., Russel B. (2000)                         The Dance of the Dragon: An Odyssey in Earth Energies and Ancient Religion .                                                   Φωτογραφία από το Amazon.co.uk .




Τελικά, αφού ταξιδέψαμε δυτικά κατά μήκος της χερσονήσου της Κορνουάλης, φτάσαμε στο θρυλικό χώρο του Tintagel. Εκεί, σε ένα από τα τοπικά καταστήματα βιβλιοθηκών, βρήκα ένα πολύ ενδιαφέρον και παχύ βιβλίο των P. Broadhurst, H. Miller, V. Shanley, B. Russel (2003) The Dance of the Dragon. Μια Οδύσσεια στις Γήινες Ενέργειες και την Αρχαία Θρησκεία , η οποία εξηγεί λεπτομερώς την ιδέα του Αγίου Μιχαήλ / Απόλλωνα Άξονα. Έκτοτε, έχω εμπλακεί στην έρευνα των συγγραφέων μέσω των δικών μου μελετών, συμπεριλαμβανομένων, για παράδειγμα, που εκπροσωπούνται παραπάνω από το έργο GIS . Το ίδιο το βιβλίο έχει γίνει ο προσωπικός μου οδηγός για το προσκύνημα κατά μήκος του Άξονα. Αυτός είναι και ο λόγος που μοιράζομαι ευρέως εδώ τις θεωρίες που έχω βρει στην πραγματοποιηθείσα έρευνα.

Το όρος του Αγίου Μιχαήλ στην Κορνουάλη που απεικονίστηκε το 1890 από τον James Webb Από: Wikipedia. Η ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια.

Αφού επισκέφτηκα το ιερό της Κορνουάλης το 2008, αλλά την ίδια χρονιά, ταξίδεψα για άλλη μια φορά στο όρος Saint Michel, στη Γαλλία, για να το δω από τη σκοπιά της έρευνας του Axis. Μόνο τον Ιούλιο του 2015, είχα μια σπάνια ευκαιρία να προσγειωθώ σε έναν από τους πιο απρόσιτους ιστότοπους του Αρχάγγελου - του Skellig Michael στην Ιρλανδία, ο οποίος έχει ήδη περιγραφεί πλήρως σε μια από τις προηγούμενες δημοσιεύσεις μου, με τίτλο, Ερμιτάζ του Αρχαγγέλου. 
Σε όλες τις περιπτώσεις (Κορνουάλη, Νορμανδία και Ιρλανδία), οι τρεις τοποθεσίες μοιράζονται όχι μόνο πολύ πνευματική ατμόσφαιρα αλλά και πολύ παρόμοια γεωγραφικά χαρακτηριστικά. 
Όλα είναι εκτός ακτής, με τις κορυφές τους να καλύπτονται από μοναστήρια. 
Τα πρώτα δύο είναι επιπλέον παλιρροιακά νησιά με περισσότερο ή λιγότερο κωνικό σχήμα, που βρίσκονται βαθιά στους κόλπους με αλμυρές πορείες και υγρότοπους (Bonnot 2013; «Παρατήρηση πουλιών - Marazion Marshes» 2018). 
Η επίσκεψή τους ήταν τόσο εμπνευσμένη όσο και βαθιά κίνητρο για τη δουλειά μου.





Bayeux Tapestry σκηνές 16 και 17: William και Harold στο Mont Saint-Michel (στο κορυφαίο κέντρο). Ο Χάρολντ διασώζει ιππότες από κινούμενη άμμο »(2020) Σε: Wikipedia. Η ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια.

Ας ελπίσουμε ότι θα συνεχίσω το προσκύνημά μου νότια τα επόμενα χρόνια…

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

"Παρακολούθηση πουλιών - Marazion Marshes" (2018) In: Cornwall Guide . [Πρόσβαση στις 24 Απριλίου 2018]. Διατίθεται στο <https://bit.ly/2FrkOJE>. [Πρόσβαση στις 24 Απριλίου 2018].

"Monte Sant'Angelo" (2020) Σε: Wikipedia. Η δωρεάν εγκυκλοπαίδεια . Διατίθεται στο <https://bit.ly/39QNMl7>. [Προσπέλαση στις 9 ης Απριλίου 2020].

"St Michael's Mount" (2020) Σε: Wikipedia. Η δωρεάν εγκυκλοπαίδεια . Διατίθεται στο <https://bit.ly/2XybTTt>. [Προσπέλαση στις 9 ης Απριλίου 2020].

«Τριακοστή έκτη ταπισερί της ταπετσαρίας της Αποκάλυψης: Ο Άγιος Μιχαήλ πολεμάει τον Δράκο» των Hennequin de Bruges και Robert Poisson (1375 και 1382). Σε: Wikimedia Commons . Διατίθεται στο <https://bit.ly/2JPOjJO>. [Προσβάσιμο 8 ης Απριλίου 2020].

"War in Heaven" (2020). Σε: Wikipedia. Η ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια. Διατίθεται στο <https://bit.ly/2x7Ekg2>. [Προσβάσιμο 6 ης Απριλίου 2020].

Broadhurst, P., Miller, H. Shanley, V., Russel B. (2000-2003) The Dance of the Dragon. Μια Οδύσσεια στις Γήινες Ενέργειες και την Αρχαία Θρησκεία. Λόνσεστον: Μύθος.

Burns, K. (2011) «Aliens and the Secret Code». Αρχαίοι εξωγήινοι; Επεισόδιο 13; Σεζόν 3 . Prometheus Entertainment.

Bonnot, C. (2013) Μελέτες περιπτώσεων της Γαλλίας: Επίπεδη εξέλιξη των παλιρροιακών παλμών στον κόλπο του Mont-Saint-Michel (ΒΔ Γαλλία) . Διατίθεται στη διεύθυνση <https://bit.ly/2r7RZg0>. [Πρόσβαση στις 24 Απριλίου 2018].

Rhone, C. Michell, J. (1998) «Δώδεκα φυλές εθνών». Λονδίνο: Τάμεσης & Χάντσον. Σε: P. Broadhurst, H. Miller, V. Shanley, B. Russel (2003).

Creightmore, R. Rocka, J. (1996-2018) «Εισαγωγή στις ενέργειες της Γης». Σε: Γη και πνεύμα . Διατίθεται σε <https://bit.ly/2Hy0qfE>. [Πρόσβαση στις 6 Απριλίου 2020].

Τμήμα Πολιτισμού (2010) «Skellig Michael.». Σε: Παγκόσμια Κληρονομιά. Ιρλανδία . Διατίθεται στο <https://bit.ly/2x7gUaN>. [Προσπέλαση στις 9 ης Απριλίου 2020].

Σχέδιο: «Ο Απόλλων σκοτώνει τη Python» από τον Hendrik Goltzius (μετά) (Ολλανδία, Mülbracht, (1558-1617) Σε:. Wikimedia Commons .. Διατίθεται σε <https://bit.ly/2JO6b7B> [προσπέλαση 8 ης Απριλίου 2020].

Σχέδιο: The Apollo-St. Μάικλ Άξονας . Διατίθεται στο <https://bit.ly/2RiibT3>. [Προσπέλαση στις 6 ης Απριλίου 2020].

Forbes-Boyte, K. (2011) «Ιερή Γεωγραφία». Σε: Εγκυκλοπαίδεια των Great Plains . Διατίθεται στο <https://bit.ly/2XqBIVr>. [Προσβάσιμο 8 ης Απριλίου 2020].

Gray, M. (1982-2020) «Ιερή Γεωγραφία». In: Παγκόσμιος οδηγός προσκυνήματος . Διατίθεται στο <https://bit.ly/3c2QYvD>. [Προσβάσιμο 8 ης Απριλίου 2020].

Harpur, J. Westwood, J. (1997) Ο Άτλας των Legendary Places . Νέα Υόρκη: Εκδόσεις Marshal.

Kosloski, P. (2019) «Τι είναι το« Ξίφος του Αγίου Μιχαήλ »και πώς συνδέεται με ένα κόμικ;» Σε: Voyage Comics & Publishing . Διατίθεται στο <https://bit.ly/3dPKdPo>. [Προσπέλαση στις 5 ης Απριλίου 2020].

Michael (2018) I Can See the Shore . Διατίθεται στο <https://bit.ly/2xTi7T6>. [Προσπέλαση στις 5 ης Απριλίου 2020].

Michell, J. (2000) «Πρόλογος» Σε: Broadhurst, P., Miller, H. Shanley, V., Russel B. (2003) The Dance of the Dragon. Μια Οδύσσεια στις Γήινες Ενέργειες και την Αρχαία Θρησκεία. Λόνσεστον: Μύθος.

Μινιατούρα: «Ο Άγιος Μιχαήλ παλεύει έναν δράκο» του Lambert de Saint-Omer, περ. 1448 (vellum), στο Chantilly, Musée Condé. Σε: Peter (2011) Flickr . Διατίθεται στο <https://bit.ly/39RVfjW>. [Προσβάσιμο 8 ης Απριλίου 2020].

Ζωγραφική: «Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ Σκοτώνει τον Δράκο» από τον Δάσκαλο του Αγίου Βερδιανού (περ. 1380 -1389). Σε: Wikimedia Commons . Διατίθεται στο <https://bit.ly/2UQH22A>. [Προσβάσιμο 8 ης Απριλίου 2020].

Ζωγραφική: «St. Michael »του Raphael (περ. 1504-1505). Σε: Wikipedia. Η δωρεάν εγκυκλοπαίδεια . Διατίθεται στο <https://bit.ly/34poXf1>. [Προσβάσιμο 8 ης Απριλίου 2020].

Ζωγραφική: «Ο Κολοσσός της Ρόδου που περνάει πάνω από το λιμάνι» (1886) Ferdinand Knab. Σε: McDermott, A. (2018) «Helios: The Sun God From Greek Mythology». Σε: Αρχαίες ρίζες . Διατίθεται στη διεύθυνση <https://bit.ly/34mjTZ5>. [Προσβάσιμο 8 ης Απριλίου 2020].

Φωτογραφία: «Μια ζωγραφική του 1890 από τον James Webb» Σε: Wikipedia. Η δωρεάν εγκυκλοπαίδεια . Διατίθεται στο <https://bit.ly/2XybTTt>. [Προσπέλαση στις 9 ης Απριλίου 2020].

Φωτογραφία: «Ο Απόλλωνας τραβάει το Χρυσό Άρμα του». Σε: Ελληνική Μυθολογία Wiki . Διατίθεται στο <https://bit.ly/2xUUpG2>. [Προσβάσιμο 8 ης Απριλίου 2020].

Φωτογραφία: “Apollo Statue” του André Bastos Gurgel. Σε: Αρχαίος Κόσμος. Carmenta (2018). Διατίθεται στο <https://bit.ly/2VaGkfv>. [Προσβάσιμο 8 ης Απριλίου 2020].

Φωτογραφία: «Αρχάγγελος Μιχαήλ Πανορμίτης». Σε: Othodox Wikimedia . Διατίθεται στο <https://bit.ly/39SuuvR>. [Προσβάσιμο 8 ης Απριλίου 2020].

Φωτογραφία: “Bayeux Tapestry σκηνές 16 και 17: William και Harold στο Mont Saint-Michel (στο κορυφαίο κέντρο). Ο Χάρολντ διασώζει ιππότες από τη γρήγορη άμμο »(2020) Σε: Wikipedia. Η δωρεάν εγκυκλοπαίδεια . Διατίθεται σε <https://bit.ly/2RrYY1s>. [Προσπέλαση στις 9 ης Απριλίου 2020].

Φωτογραφία: "Τοπικός χάρτης από το 1946" Σε: Wikipedia. Η δωρεάν εγκυκλοπαίδεια . Διατίθεται στο <https://bit.ly/2XybTTt>. [Προσπέλαση στις 9 ης Απριλίου 2020].

Φωτογραφία: «Χάρτης της ιερής γεωγραφίας» του Abraham Ortelius (τον δέκατο έκτο αιώνα). Σε: Wikimedia Commons . Διατίθεται στο <https://bit.ly/3c64aj9>. [Προσβάσιμο 8 ης Απριλίου 2020].

Φωτογραφία: «Σχέδιο της βάσης από τον Eugène Viollet-le-Duc» (2020) Σε: Wikipedia. Η δωρεάν εγκυκλοπαίδεια . Διατίθεται σε <https://bit.ly/2RrYY1s>. [Προσπέλαση στις 9 ης Απριλίου 2020].

Φωτογραφία: “Sacra Di San Michele”. Σε: Atlas Obscura . Διατίθεται στο <https://bit.ly/2jjLTWy>. [Προσβάσιμο 9 ης Απριλίου 2020].

Φωτογραφία: “Sacra Di San Michele”. Σε: Munumento Symbolo Del Piemonte . Διατίθεται στο <https://bit.ly/2rc6xvO>. [Προσπέλαση 30 ης Απριλίου 2018].

Φωτογραφία: “San Michele di Monte Gargano”. Σε: Foggia Σήμερα . Διατίθεται στο <https://bit.ly/1WKCNkq>. [Προσπέλαση 30 ης Απριλίου 2018].

Φωτογραφία: “The World Grid” Σε: Misztika (2020) Ley-vonalak . Διατίθεται στο <https://bit.ly/2xcYuVX>. [Προσβάσιμο 8 ης Απριλίου 2020].

Φωτογραφία: Χάλκινο άγαλμα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ, Castel Sant'Angelo, Ρώμη (Wuestenigel). Σε: Catholic Herald . Διατίθεται στο <https://bit.ly/2jhwxSd>. [Προσπέλαση 15 ης Απριλίου 2018].

Richer, J. (1994), Ιερή Γεωγραφία των Αρχαίων Ελλήνων. Αστρολογικός συμβολισμός στην τέχνη, την αρχιτεκτονική και το τοπίο. Νέα Υόρκη: Κρατικό Πανεπιστήμιο.

Sacra di San Michele (2020) «Καλώς ήλθατε στο Sacra di San Michele». Σε: Sacra Di San Michele . Διατίθεται στη διεύθυνση <https://bit.ly/3aZmWca>. [Προσπέλαση στις 9 ης Απριλίου 2020].

Σανιδόπουλος Ι. (2010) «Ιερά Μονή Αρχαγγέλου Μιχαήλ στη Σύμη» στο: Μυσταγωγία. Διατίθεται στο <https://bit.ly/3bZTAKP>. [Προσβάσιμο 6 ης Απριλίου 2020].

Semina, Τ. «Ο Δελφικός Θόλος, φαίνεται από ψηλά». Σε: Wikipedia. Η δωρεάν εγκυκλοπαίδεια . Διατίθεται σε <https://bit.ly/2y3wDHE>. [Προσβάσιμο 9 ης Απριλίου 2020].

Σερένα. K. (2018) "Αυτές οι υπερφυσικές γραμμές συνδέουν το σύμπαν μέσω μνημείων και μορφών εδάφους." Σε: Ati . Διατίθεται στο <https://bit.ly/2Xk9JX7>. [Προσβάσιμο 8 ης Απριλίου 2020].

Το εξώφυλλο του βιβλίου των Broadhurst, P., Miller, H. Shanley, V., Russel B. (2000) The Dance of the Dragon: An Odyssey in Earth Energies and Ancient Religion . Φωτογραφία από το Amazon.co.uk . Διατίθεται στο <https://amzn.to/2XoRUX2>. [Προσπέλαση στις 9 ης Απριλίου 2020].

Το Limbourg (XV αιώνα) «La Fête de l'archange: le Mont Saint-Michel. Σε: Très Riches Heures du Duc de Berry ; f.195r. Σε: Wikimedia Commons. Διατίθεται σε <https://bit.ly/3c1ZURS>. [Πρόσβαση στις 9 Απριλίου 2020].








ΠΗΓΗ








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου